نصب پایه‌های روشنایی در ورودی چابهار/ احیای پارک‌های آبادان

در این بسته خبری از تدوین برنامه فرهنگ ترافیک شهرداری قزوین تا ترمیم و بهسازی آسفالت معابر نسیم شهر و تولید ۲۳ هزار تن آسفالت در شهرکرد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

درخواست شهردار لنده از مردم برای ماندن در خانه

مختار مشهدی زاده، شهردار لنده در پی تشدید بیماری کرونا در سطح شهرستان و سایر مناطق همجوار از عموم مردم خواست تا در منزل بمانند و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمایند.

نصب پایه‌های روشنایی در ورودی چابهار

محمد یونس حقانی، شهردار چابهار گفت: به منظور رفاه حال شهروندان، روشنایی و زیبا سازی جاده ورودی شهر با نصب پایه‌های روشنایی در دستور کار شهرداری قرار گرفت و این اقدامات با هدف زیباسازی سیما و منظر شهری، تأمین نور مناسب و روشنایی جاده ورودی شهر در شب انجام شده است.

استفاده از امکانات شهرداری‌ها برای اسکان بی‌خانمان‌ها

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور بر ضرورت استفاده از امکانات شهرداری‌ها برای اسکان بی‌خانمان‌ها در فصول سرد سال تاکید کرد.

تدوین برنامه فرهنگ ترافیک شهرداری قزوین

سعید مافی، مدیر امور فرهنگی و آموزش معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین از تدوین برنامه‌های فرهنگ ترافیک در این معاونت با هدف ارتقای آگاهی عمومی در زمینه رعایت موضوعات حمل‌ونقل و ترافیک شهری و کاهش آمار حوادث رانندگی خبر داد.

احداث بوستان شهید محمودی اسلامشهر

با هدف افزایش سرانه فضای سبز و توسعه اماکن تفریحی، عملیات احداث بوستان شهید محمودی اسلامشهر (عرش) با سرعت قابل توجه‌ای در حال انجام است.

ترمیم و بهسازی آسفالت معابر نسیم شهر

قدرتعلی طلایی، شهردار نسیم شهر: آسفالت خیابان‌های نسیم شهر یکی پس از دیگری همچنان در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

طلب ۲۰۰ میلیارد تومانی شهرداری خرم‌آباد از دستگاه‌های اجرایی

محمد شریفی مقدم، شهردار خرم‌آباد گفت: شهرداری این شهر ۲۰۰ میلیارد تومان از دستگاه‌های اجرایی طلبکار است.

اقدامات ستاد بحران در مناطق سه گانه شهرداری ساری

در پی کاهش دما و بارش باران، شهرداری‌های مناطق سه گانه، در راستای رفاه حال شهروندان، با تشکیل ستاد سیل، اقدامات مؤثری را برای جلوگیری از سوانح احتمالی اجرایی کرده است.

تولید ۲۳ هزار تن آسفالت در شهرکرد

بهنام دادایی، مدیر کارخانه آسفالت شهرداری شهرکرد گفت: در ۷ ماهه نخست امسال ۲۳ هزار تن آسفالت توسط کارخانه آسفالت شهرداری شهرکرد تولید شده است.

احیای پارک‌های آبادان

شهرداری آبادان در چند ماه گذشته برای احیای پارک‌هایی که به دلیل اهمال و کوتاهی در امور به متروکه تبدیل شده بودند، اقدام کرده است.

کد خبر 454454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.