اجرای طرح ابتکاری «تلاش برای سلامتی مردم وطنم»  در خوانسار

رئیس جمعیت هلال احمر خوانسار گفت: طرح ابتکاری «تلاش برای سلامتی مردم وطنم» با استفاده از ظرفیت جوانان هلال احمر از ۱۸ آبان به مدت ۱۰ روز در خوانسار با هدف دعوت اصناف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امین قشلاقی امروز (دوشنبه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در اجرای طرح آمران سلامت از پنجم تا پانزدهم آبان، با استفاده از ظرفیت ۲۱ نفر از اعضای جوانان هلال احمر خوانسار در هفت پایگاه ثابت و سیار به سه هزار و ۶۲۱ نفر از شهروندان با هدف دعوت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی ماسک و اقلام بهداشتی توزیع شد.

رئیس جمعیت هلال احمر خوانسار گفت: در شهرستان خوانسار پس از شیوع بیماری کرونا تاکنون ۱۰ هزار عدد ماسک در سطح شهر و در ورودی‌های شهرستان توزیع شده است.

قشلاقی از اجرای طرح ابتکاری «تلاش برای سلامتی مردم وطنم» از ۱۸ آبان به مدت ۱۰ روز در خوانسار خبر داد و افزود: به دنبال طرح آمران سلامت و در جهت تلاش برای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا با استفاده از ظرفیت اعضای جوانان هلال احمر خوانسار طرح ابتکاری «تلاش برای سلامتی مردم وطنم» اجرا می‌شود.

وی افزود: در نخستین روز از اجرای طرح اعضای جوانان جمعیت هلال احمر به همراه نایب رئیس اتاق اصناف و مسئول صنف نانوایی‌های شهرستان با هدف دعوت نانوایی‌های سطح شهر به رعایت پروتکل‌های بهداشتی ماسک توزیع شد، همچنین تا پایان طرح اعضای جوانان داوطلب هلال احمر با مراجعه به اصناف میوه فروش و قصابی و غیره سطح شهر خدماتی بهداشتی ارائه خواهند داشت.

کد خبر 454425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.