۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱
قطار آن شب به چین می‌رود

فیلم سینمایی «قطار آن شب» به کارگردانی حمیدرضا قطبی در یک جشنواره چینی نمایش داده می شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، فیلم سینمایی «قطار آن شب» به کارگردانی حمیدرضا قطبی و تهیه کنندگی بهروز رشاد در بخش رقابتی جشنواره کودکان گوانگجوی چین به نمایش در می‌آید.

این فیلم در چهارمین حضور بین‌المللی خود بعد از جشنواره اشلینگل آلمان، بخش کتابخانه ویدئویی جشنواره سینه کید هلند و جشنواره فیلم‌های آسیایی بارسلون، در بخش رقابتی پانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان چین روی پرده می‌رود.

این جشنواره که هرساله میزبان سینماگران و فیلمسازان حوزه سینمای کودک و نوجوان از سراسر جهان است، از ۲۲ تا ۳۰ نوامبر ۲۰۲۰ میلادی مصادف با ۲ تا ۱۰ آذر ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد.

«قطار آن شب» با اقتباس از رمان احمد اکبرپور در ژانر کودک و نوجوان ساخته شده است و افشین هاشمی، سیامک صفری، مریم بوبانی، بهناز نادری، بهرام شاکری و بازیگر خردسال آیلین رشیدیان در این اثر سینمایی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این فیلم در سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان برنده پروانه زرین بهترین فیلم کودک از نگاه داوران کودک، دیپلم افتخار بهترین بازیگر و پروانه زرین جایزه ویژه هیأت داوران و جایزه نوآوری شد.

کد خبر 454375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.