ابرهای باران زا تا پایان هفته مهمان اصفهان می‌شوند

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی از ورود سامانه ناپایدار بارش‌زا از عصر فردا سه‌شنبه به استان اصفهان خبر داد و گفت: بارش‌های متناوب تا روز جمعه بسیاری از مناطق استان به ویژه نیمه غرب و شمال غرب را فرا می‌گیرد.

زهرا سیدان در گفت وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به فعالیت سامانه ناپایدار در سطح استان اصفهان، اظهار کرد: وضعیت جوی بسیاری از مناطق استان، امروز قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود و احتمال بارش‌های پراکنده در مناطق غرب و شمال غرب وجود دارد.

وی با اشاره به تداوم غبارآلودگی و افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان، افزود: از عصر فردا سه شنبه تا روز جمعه به دلیل ورود امواج ناپایدار شاهد افزایش ابر، وزش باد به نسبت شدید و بارش‌های متناوب در سطح استان خواهیم بود.

سیدان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در این مدت بین ۲۴ و هشت درجه سانتی گراد بالای صفر در نوسان است.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان اضافه کرد: چوپانان با دمای ۲۳ درجه سانتی گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۲ درجه سانتی گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 454370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.