۵ گجت مقابله با شیوع ویروس کرونا

گجت‌هایی مانند دماسنج دیجیتالی مادون قرمز، اکسیژن سنج خون، اسپری ضدعفونی کننده اتوماتیک، ضدعفونی کننده میوه و سبزیجات و جعبه ضدعفونی کننده LED UV می‌توانند به کاهش شیوع بیماری کرونا کمک کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، با توجه به شیوع گسترده ویروس کووید -۱۹ در سراسر جهان، لازم است اقدامات پیشگیرانه مانند حفظ فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک، شستن و ضدعفونی کردن دست‌ها کاملاً رعایت شود. همچنین گجت های مختلفی تولید شده است که توانسته شیوع این ویروس را تا حدی کنترل کند. در ادامه به معرفی و بررسی تعدادی از آن‌ها می‌پردازیم:

دماسنج دیجیتالی مادون قرمز

داشتن دماسنج دیجیتالی مادون قرمز یک اقدام پیشگیرانه برای مقابله با بیماری کرونا است و دمای بدن افرادی را که به منزل شما می‌آیند، اندازه گیری می‌کند. استفاده کردن از دماسنج دیجیتالی مادون قرمز می‌تواند مانع برقراری ارتباط با افرادی شود که تب بالا دارند و ناقل بیماری هستند.. بنابراین این گجت می‌تواند از شما و دیگر افراد خانواده در برابر بیماری کرونا محافظت کند.

اکسیژن سنج خون

یکی از شاخص‌های ویروس کووید -۱۹ پایین بودن سطح اکسیژن خون است. با خرید یک اکسیژن سنج خون می‌توان سطح اشباع اکسیژن در خون را بدون درد و به صورت منظم کنترل کرد. این گجت اشباع اکسیژن خون و ضربان قلب را با درخشش یک نور از طریق پوست، تشخیص رنگ و حرکت سلول‌های خونی اندازه‌گیری می‌کند. گلبول‌های دارای اکسیژن به رنگ قرمز روشن و سلول‌های بدون اکسیژن قرمز تیره هستند.

اسپری ضدعفونی کننده اتوماتیک

به منظور کاهش تماس با افرادی که به منزل شما می‌آیند، می‌توانید یک اسپری ضدعفونی کننده اتوماتیک کنار درب ورودی نصب کنید. استفاده از این گجت مانع لمس کردن غیرضروری اشیای داخل منزل می‌شود و به افراد امکان می‌دهد پیش از ورود به خانه دست‌های خود را ضدعفونی کنند.

ضدعفونی کننده میوه و سبزیجات

شستن و ضدعفونی کردن میوه و سبزیجات پس از خریدن آن‌ها از فروشگاه بسیار ضروری است. دستگاه ضدعفونی کننده میوه‌ها و سبزیجات می‌تواند میکروب‌های موجود روی آن‌ها را از بین ببرد، بدون اینکه نیاز باشد هر میوه را به صورت جداگانه با دست تمیز کنید یا سبزیجات را بیش از حد فشار دهید. این دستگاه از فناوری ازون بدون مواد شیمیایی بهره می‌برد و مواد غذایی را پاکسازی می‌کند. به منظور استفاده از این گجت باید محفظه آن را پر از آب کرد، سپس میوه و سبزیجات و لوله حاوی مواد ضدعفونی کننده را داخل آن قرار داد.

جعبه ضدعفونی کننده LED UV

جعبه ضدعفونی کننده LED UV با استفاده از اشعه UV همه میکروب‌های محصولاتی را که کاربر درون آن قرار می‌دهد از بین می‌برد. معمولاً این جعبه‌ها دارای ضدعفونی کننده ازون است. گجت ذکر شده یک پد شارژر بی سیم و یک محفظه برای منتشر کردن رایحه مطبوع دارد.

کد خبر 454270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.