۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵
احتمال پیروزی ترامپ وجود دارد

یک سناتور جمهوری خواه گفت: ترامپ هنوز راهی برای پیروزی دارد. پرونده های حقوقی مربوط به شمارش آرا به راحتی می‌توانند به دادگاه عالی برسند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا به نقل از فاکس نیوز، تد کروز روز یکشنبه گفت: من معتقدم رئیس جمهور ترامپ هنوز راهی برای پیروزی دارد. دستور شمارش رأی‌های قانونی و حذف هر رأی که به طور جعلی یا به طور غیرقانونی داده شده، صادر شده است. ما یک فرایند قانونی را آغاز کرده‌ایم.

کروز مثال یک خطا را در یکی از ایالت‌های میشیگان آورد، جایی که چندین هزار رأی ترامپ برای جو بایدن رئیس جمهور منتخب دموکرات شمارش شد که از همین نرم افزار در ۴۷ شهرستان دیگر میشیگان هم استفاده شد.

وی افزود: این تخلفات باید مورد بررسی قرار بگیرد. دانستن واقعیت‌ها دشوار و دانستن اینکه حقیقت چیست دشوارتر است. این پرونده به راحتی می‌تواند در دادگاه عالی ایالات متحده بررسی شود.

این سناتور جمهوری خواه گفت: من انتظار دارم که یک روند مشابه مانند زمان جورج بوش در سال ۲۰۰۰ انجام شود. علی رغم اینکه رسانه‌ها سعی می‌کنند به همه بگویند که منصرف شوید و به خانه بروید، ما می‌دانیم مردم چه کسی را می‌خواهند. ما باید قانون را دنبال کنیم و این به معنای اجازه دادن برای طی روند قانونی است.

کد خبر 454261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • مهدی IR ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    34 4
    ترامپ رئیس جمهور خواهد شد.تمام
    • IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
      3 0
      به سلامتی انشاالله از منافع پیروزیش نصیب شما هم بشه
  • شهدا IR ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    9 1
    ترامپ نباشه آمریکا چهار سال دیگه نوکر روسیه و چین هست
  • بابک IR ۰۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    3 0
    ترامپ بشه یا خر دیگه به حال ما فرقی نمیکنه پراید همان ۱۷۰ میلیون میمونه ول کنید این امریکا شده همه فکر ما خاک بر سر مسئولانی که فکر میکنن ترامپ بره سیاست آمریکا عوض میشه امریکا دشمنه