محسن تنابنده به کرونا مبتلا شد + عکس

محسن تنابنده، بازیگر تلویزیون و سینما که با نقش نقی معمولی در سریال پایتخت به محبوبیت رسید، به ویروس کرونا مبتلا شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز گذشته تست کرونای محسن تنابنده و همسر او مثبت اعلام شده و این بازیگر به قرنطینه رفته است. محسن تنابنده مشغول بازی در یک فیلم سینمایی بود و می‌توان این احتمال را داد که این فیلم سینمایی همان «قهرمان» اصغر فرهادی بوده باشد.

پیش از این بازیگر تعدادی بسیاری از سینماگران ایرانی به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شدند و حتی برخی به علت ابتلاء به این ویروس جان خود را از دست دادند. نوید محمدزاده، لاله اسکندری و بهمن فرمان‌آرا از مهم‌ترین چهره‌هایی هستند که در حال حاضر در قرنطینه به سر می‌برند.

همچنین در هفته‌های گذشته درگذشت کریم اکبری مبارکه در اثر ابتلاء به ویروس کرونا بسیار خبر ساز شد؛ زیرا به گفته فرزند این بازیگر، او در حین فیلمبرداری سریال «جشن سربرون» به این ویروس مبتلا شده بود. پس از درگذشت اکبری مبارکه، کانون کارگردانان ایران خواستار توقف دوهفته‌ای تولیدات در سینما و تلویزیون شد، اما علی‌رغم درخواست‌های مکرر این اتفاق رخ نداد.

حتی در اظهار نظر جنجالی سعید نمکی، وزیر بهداشت، در نامه‌ای خطاب به علی عسکری، رئیس سازمان صداوسیما بر تولید سریال‌های جدید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرد و آن را در شرایط کرونا تأثیرگذار و مفید دانست. پیش از این نیز رئیس جمهور بر لزوم ساخت برنامه‌های جدید و سرگرم‌کننده در رسانه ملی در شرایط کرونا تاکید کرده بود.

کد خبر 454244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    0 2
    سلام من محمد رضا هستم ۱۲ سالمه ۱۸۰ سانت قدم هست وتا فهمیدم سری جدید پابتخت۷ داره ساخته میشه به بازیگری هم استعداد و علاقه زیادی دارم گفتم اگه نیشه یک نقش کوچک در فیلم به من بدهید ممنون انشاالاه این پیام به دست اقای محست تنابنده برسد