ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی تا دوماه آینده

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: در راستای تدابیر پلیس راهور ناجا به منظور جلوگیری از ضرر و زیان اموال عمومی و صیانت از اموال مردم، موتورسیکلت‌های رسوبی و توقیفی به مالکان و متصرفان تحویل داده می‌شوند.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا محمدی، اظهار کرد: طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی و توقیفی تا ۸ سال زیر سال ساخت به منظور جلوگیری از ضرر و زیان اموال عمومی وصیانت از اموال مردم اجرایی می‌شود.

وی افزود: این طرح از تاریخ ۱۷ آبان ماه به مدت ۲ ماه اجرایی می‌شود و مالکان، متصرفان و نمایندگان قانونی می‌توانند صرفاً با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ نسبت به ترخیص اقدام کنند.

سرهنگ محمدی تصریح کرد: ارائه قبض رسید پارکینگ، پرداخت خلافی و هزینه‌های پارکینگ یا حمل، ارائه سند مالکیت (برگه سبز)، کارت شناسایی موتورسیکلت و سند کارخانه سازنده در خصوص موتورسیکلت‌های فاقد پلاک الزامی است و و پرداخت خلافی به صورت اقساطی امکان پذیر است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان خاطرنشان کرد: طرح مذکور صرفاً شامل موتورسیکلت‌هایی می‌شود که قبل از تاریخ ۲۹ اسفند ماه سال ۹۸ توقیف شده باشند و شامل دیگر موتورسیکلت‌ها نمی‌شود.

کد خبر 454218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.