محرم باید فکری برای دفاع سپاهان بکند/ سپاهان در ادامه راه بهتر می‌شود

یک کارشناس فوتبال گفت: خط دفاعی سپاهان روز خوبی نداشت و کند بود که گل گهر چند موقعیت خوب به دست آورد و گل زنی کرد که بعد از آن چشم به ضد حملات داشت و این طبیعی بود. یکی از دلایل باخت سپاهان ضعف بدنی بازیکنان بود که بعد از ۳۰ دقیقه نظم تیمی سپاهان بهم ریخت.

علی احمدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با عملکرد سپاهان مقابل گل گهر سیرجان، اظهار کرد: سپاهان تنها سی دقیقه اول را خوب بازی کرد و در این زمان از نظر نظم تاکتیکی، پرس کردن، پاس کاری، دوندگی، دفاع و حمله خیلی خوب بود و چندین موقعیت گلزنی به دست آورد و گل زد، سپاهان بعد از دریافت گل مساوی بازی خوبی ارائه نداد و گل گهر توانست بازی را در اختیار بگیرد.

وی ادامه داد: خط دفاعی سپاهان روز خوبی نداشت و کند بود که گل گهر چند موقعیت خوب به دست آورد و گل زنی کرد که بعد از آن چشم به ضد حملات داشت و این طبیعی بود. یکی از دلایل باخت سپاهان ضعف بدنی بازیکنان بود که بعد از ۳۰ دقیقه نظم تیمی سپاهان بهم ریخت.

کارشناس فوتبال با بیان اینکه محرم نویدکیا باید فکری برای دفاع تیم بکند، تصریح کرد: دفاع سپاهان در این بازی جای گیری بدی داشت و در پوشش یک دیگر ضعیف عمل کردند، هر سه گلی که دریافت کردند خط دفاعی مقصر بود و ربطی به دروازه بان نداشت. دفاع تیمی بعد از دقیقه ۳۰ خوب نبود و گل گهر سه حمله داشت که تبدیل به گل شد، امیدوارم در دیگر بازی‌ها این مشکل نباشد.

احمدی در خصوص تعویض‌ها، خاطر نشان کرد: تعویض‌ها مشکلی نداشت، نویدکیا تعویض هجومی انجام داد و این طبیعی بود. با توجه به ضعف بدنی بازیکنان مخصوصاً در نیمه دوم تیم احتیاج به تعویض داشت.

وی اضافه کرد: دانیال اسماعیلی فر در دفاع راست عملکرد خوبی نداشت و نتوانست پوشش‌ها را به خوبی انجام دهد و گل دوم روی اشتباه این بازیکن وارد دروازه سپاهان شد که فکر می‌کنم این بازیکن جلو بازی کند بهتر است.

کارشناس فوتبال با اشاره به اینکه در چمن مصنوعی بازی سخت می‌شود، گفت: گل گهر از دقیقه ۳۰ بازی را در دست گرفت و با توجه به اینکه بازی در خانه خودشان بود و به شرایط چمن مصنوعی عادت داشتند توانستند بازی را اداره کنند.

احمدی اضافه کرد: همیشه شروع فصل برای تیم‌های مدعی سخت است. سپاهان مربی عوض کرده و تیم از نظر بدنی آمادگی بازی صد در صد را ندارد، تیم‌هایی هم که جلوی مدعیان قهرمانی قرار می‌گیرند انگیزه بیشتری برای پیروزی دارند. فکر می‌کنم سپاهان در ادامه راه بهتر شود زیرا این تیم و محرم نویدکیا نیاز به زمان دارند. سپاهان به یک مهاجم گل زن نیاز دارد که چهار چوب را بشناسد و توپ را درون دروازه قرار دهد، با توجه به منع بازیکن خارجی و اینکه در این پست بازیکن خوب ایرانی نیست کار سپاهان سخت خواهد شد.

کد خبر 454110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.