حریق کارخانه بازیافت نایلون/ خط کشی کمربندی جنوبی اسلامشهر

در این بسته خبری از طرح طعمه گذاری جوندگان موذی در آبادان تا آسفالت و بهسازی محلات شهرک ۵ آذر سنندج و تعطیلی تمامی بازارهای هفتگی قزوین را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

ساماندهی راسته حجت الاسلام بازار تاریخی زنجان

عملیات ساماندهی و کف سازی راسته حجت الاسلام در بازار تاریخی زنجان توسط شهرداری با مشارکت کسبه و تحت نظارت اداره کل میراث فرهنگی آغاز شد.

اتمام عملیات خط کشی محوری کمربندی جنوبی اسلامشهر

حمید رضا چابوک، رئیس سازمان مدیریت و مهندسی حمل و نقل شهرداری اسلامشهر از اجرای ۶۴ کیلومتر خط کشی محوری در بلوار الغدیر خبر داد و گفت: پس از اتمام عملیات روکش مکانیزه آسفالت بلوار الغدیر که توسط عوامل عمرانی شهرداری صورت پذیرفت، عملیات خط کشی محوری این مسیر مهم و پرتردد حدفاصل میدان نماز تا میدان الغدیر و بالعکس با هدف ایمن سازی مسیر و پیشگیری از بروز تصادفات انجام شد.

ثبت نام ماسوله در فهرست شهرهای تاریخی ایران

یوسف نیرویی، شهردار ماسوله از تلاش مدیریت این شهر برای ثبت نام آن در فهرست شهرهای تاریخی خبر داد.

آسفالت ۱۱۰ هزار متر مربع از معابر سبزوار در ۸ ماه

حسین دولت آبادی رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری سبزوار گفت: در هشت ماه گذشته ۱۱۰ هزار متر مربع از معابر و کوچه‌های سطح شهر آسفالت شده است.

طرح طعمه گذاری جوندگان موذی در آبادان

طرح طعمه گذاری جوندگان موذی توسط سازمان پسماند شهرداری آبادان در حال اجرا است و پس از کنار پلیت، مسیر پل کابلی تا بازار جمشید آباد نیز طعمه گذاری شد.

کارخانه بازیافت نایلون مهاباد طعمه حریق شد

رحمان احمدی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: یک واحد کارخانه بازیافت نایلون واقع در شهرک صنعتی این شهرستان طعمه حریق شد و از بین رفت.

آسفالت و بهسازی محلات شهرک ۵ آذر سنندج

علیرضا کاظمی، مدیر شهرداری منطقه یک سنندج گفت: در راستای آسفالت و بهسازی معابر سطح منطقه با بیش از دو هزار و ۲۵۰ تن آسفالت؛ ۱۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع از محلات شهرک ۵ آذر، آسفالت و بهسازی شد.

ایجاد آزادراه در شمال سمنان شهر را محدود می‌کند

سید محمد ناظم رضوی، شهردار سمنان گفت: سمنان به علت مرز منطبق حریم و مرز سیاسی خود در غرب و شمال شهر، زمین‌های اندکی برای گسترش دارد و به همین علت ایجاد آزاد راه در شمال شهر گسترش شهرسازی را با مشکلاتی مواجه می‌کند.

تعطیلی تمامی بازارهای هفتگی قزوین

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری قزوین از تعطیلی تمامی بازارهای هفتگی قزوین به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد.

بکارگیری نیروی انسانی توانمند، شرط توسعه پایدار شهری

مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: دست‌یابی به توسعه پایدار شهری در گرو استفاده از نیروی انسانی توانمند است.

کد خبر 454011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.