پیشنهاد شهردار یزد برای تشکیل «کانون مرکزی سلامت محلات»

شهردار یزد گفت: پیشنهاد می کنیم برای مبارزه با کرونا در سطح محلات با حضور نیروهای داوطلب و بسیجی در قالب کانون‌های مرکزی سلامت محلات شدت بیشتری به خود بگیرد.

جمال‌الدین عزیزی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه هم افزایی و انسجام بین بخشی دستگاه‌ها در مبارزه با کرونا، نقش ویژه در موفقیت اقدامات این حوزه دارد، اظهار کرد: یکی از مباحثی که در زمان بحران منجر به هم افزایی، پرهیز از موازی کاری و پیشبرد برنامه‌های مؤثر می‌شود، انسجام و یکپارچگی دستگاه‌ها در مبارزه با بحران است.

وی افزود: شهرداری یزد از جمله دستگاه‌های اجرایی است که به صورت سازنده در بحث کرونا عمل کرده است و این مسیر را ادامه خواهد داد.

شهردار شهر میراث جهانی یزد تاکید کرد: مدیریت شهری با نگاه به مسئولیت اجتماعی خود با اجرای برنامه‌های متنوع در ابعاد مختلف پیشگیری، حمایتی، ساماندهی اقدامات مدنی تلاش مؤثری در این زمینه داشته است.

عزیزی خاطرنشان کرد: آموزش همگانی درباره راه‌های شیوع و شیوه‌های پیشگیری به صورت محله‌محور و با استفاده از ظرفیت مساجد و بسیج از دیگر مواردی بود که از ابتدای شیوع کرونا با محوریت شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی انجام شده است.

کد خبر 453996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.