شهرداری سنندج میزبان وبینار خلاقیت و توسعه

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهردار سنندج از برگزاری وبینار خلاقیت و توسعه به مناسبت گرامیداشت اولین سالگرد انتخاب سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی خبر داد.

به گزارش ایمنا، سه رکوت نجفی اظهار کرد: با همت شهرداری و شورای اسلامی شهر، وبینار خلاقیت و توسعه در سنندج برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: سال گذشته در هشتم آبان ماه یکی از مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی در سنندج رخ داد و شهر سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی به شبکه شهرهای خلاق دنیا پیوست.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهردار سنندج گفت: سنندج همواره به عنوان مهد موسیقی شناخته شده و زادگاه بزرگان عرصه موسیقی در این حوزه است.

نجفی افزود: الحاق سنندج به شبکه شهرهای خلاق باعث می‌شود آثار ماندگار بزرگان عرصه موسیقی به جهانیان معرفی شود.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهردار سنندج خاطرنشان کرد: امسال متأسفانه به واسطه شیوع ویروس کرونا بسیاری از برنامه‌های فرهنگی و هنری در سراسر جهان دچار وقفه شد.

نجفی اضافه کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج به مناسبت گرامیداشت اولین سالگرد انتخاب سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی اقدام به برگزاری وبینار خلاقیت و توسعه می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: این نشست با حضور مدیر دفتر ملی یونسکو، مدیران شهرهای داخلی عضو شبکه (اصفهان، رشت و بندرعباس)، هنرمندان و فعالان حوزه فرهنگ و هنر برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهردار سنندج استفاده از تجارب موفق و آشنایی با چالش‌های پیش رو بر اساس اصل به اشتراک گذاری آنها را مهم‌ترین هدف برگزاری وبینار خلاقیت و توسعه برشمرد.

نجفی افزود: براساس تعهدات تمام شهرهای عضو که مدام باید در حال ارتباط و تبادل دانش و توانایی خود باشند که میزان این تبادل و ارتباط به ادامه حیات شهر سنندج در شبکه شهرهای خلاق و رسیدن به توسعه کمک می‌کند.

وی تصریح کرد: سخنران ویژه وبینار خلاقیت و توسعه دکتر نعمت اله فاضلی است و محورهای این وبینار شامل اقدامات نخستین و چشم انداز آینده و تجربه موفق اصفهان و رشت خواهد بود.

کد خبر 453945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.