واکنش مثبت هالیوود به ریاست جمهوری بایدن

جو بایدن در آستانه پیروزی در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا قرار گرفته است و واکنش‌های مختلفی نسبت به این قضیه هست. هالیوود نسبت به پیروزی جو بایدن واکنش‌ مثبت داشته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، معاون اول رئیس جمهور سابق آمریکا، حالا تنها چند رأی الکترال برای تکیه زدن بر صندلی ریاست جمهوری فاصله دارد. بسیاری همین حالا نیز نامزد حزب دموکرات را پیروز قطعی انتخابات می‌دانند؛ اما جو بایدن در سخرانی تاکید کرده که باید صبر کرد تا تمام آرا شمرده شود. با این حال با توجه به وضعیت آرای ایالت‌های پنسیلوانیا، آریزونا، جورجیا و نوادا می‌توان بایدن را پیروز قطعی انتخابات دانست.

از همان روزهای ابتدایی به راه افتادن کارزار انتخاباتی می‌شد حدس زد که سمت و سوی هالیوود و ستاره‌های دنیای تصویر به سمت ریاست جمهوری جو بایدن است. در هفته‌ها و ماه‌های گذشته چهره‌های مختلفی مانند جنیفر انیستون و لئوناردو دی‌کاپریو حمایت خود از بایدن را علنی کردند. بسیاری از این ستاره‌ها نیز برای رأی پستی و زودهنگام در صفحات اجتماعی خود تبلیغ کردند؛ آرایی که ورق را به سمت بایدن برگرداند.

در یکی دو روز اخیر و هم‌زمان با شمارش آرا، بسیاری از چهره‌های مطرح هالیوودی نسبت به انتخابات آمریکا واکنش نشان دادند. ناتاشا روتوِل، کمدین در توییتی نوشته است: "شاید با هم مخالف باشیم، اما دشمن نیستیم" او همچنین در واکنش به آخرین سخنرانی بایدن در دو شب گذشته، نوشت: "اینکه جملات کامل و صحیح از دهان یک رئیس جمهور بیرون بیاید نوعی مغایرت است"

در ادامه این واکنش‌های مثبت به سخرانی بایدن، دیوید سیمون، تهیه کننده هالیوودی با کنایه به سخرانی‌های ترامپ گفت: "به صحبت‌های جو بایدن گوش کردم، به نوعی فراموش کرده بودم که چقدر دلمان برای عقل سلیم تنگ شده است"چهره‌های دیگری نظیر بیلی جین کینگ و آلیسا میلانو نیز در توئیتر به صحبت‌های ترامپ واکنش مثبت نشان دادند. به طور کلی به نظر می‌رسد هالیوود از شکست ترامپ و پیروزی بایدن بسیار خوشحال است.

کد خبر 453890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.