توزیع ۳۵۰۰ ماسک بین رانندگان فردیس

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری فردیس از توزیع مواد ضدعفونی کننده و بیش از سه هزار و ۵۰۰ ماسک بین رانندگان تاکسی این شهر خبر داد.

علی امیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به شیوع ویروس کرونا و لزوم پیشگیری از آن، اظهار کرد: سازمان حمل و نقل نسبت به توزیع اقلام بهداشتی از جمله ماده ضدعفونی کننده و ماسک بین رانندگان اقدام کرد.

وی در ادامه افزود: بیش از سه هزار و ۵۰۰ ماسک و ژل ضد عفونی کننده بین رانندگان تاکسی فردیس توزیع شده است.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری فردیس گفت: گشت کنترل سازمان حمل و نقل و ترافیک به طور ویژه بر رعایت الزام تعداد سرنشینان تاکسی نظارت دارد و هر تاکسی مجاز است حداکثر سه مسافر سوار کند.

امیری همچنین به اصلاح نرخ کرایه تاکسی در فردیس اشاره کرد و گفت: در صورت مشاهده رعایت نشدن موارد تذکر داده شده توسط رانندگان، نسبت به اعمال قانون شامل اخطار، جریمه و توقیف خودروی تاکسی در صورت تکرار تخلف عمل خواهد شد.

وی به انتزاع ۵۹۵ دستگاه تاکسی متعلق به خطوط داخلی شهر فردیس از شهر کرج، عنوان کرد: این تاکسی‌ها در گذشته با آرم و لوگوی سازمان تاکسیرانی کرج در شهر تردد داشتند که با راه اندازی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر فردیس و به جهت انتظام بخشی و شناسایی تاکسی‌های شهر فردیس از کرج توسط شهروندان، اقدام به تهیه و نصب آرم و برچسب کرایه خطوط و شناسایی کد و ردیف بر روی خطوط داخلی شهر فردیس کرده است.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری فردیس تصریح کرد: این موضوع ضمن ایجاد نظم باعث جلوگیری از تردد بی مورد تاکسی‌ها در شهرهای اطراف و مشخص بودن کرایه سال جاری بر اساس شرایط طرح فاصله گذاری اجتماعی می‌شود.

امیری خاطرنشان کرد: همچنین تلفن بازرسی و رسیدگی به شکایات مردمی روی خودروهای تاکسی شهر فردیس الصاق گردیده که شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر فردیس گزارش کنند.

کد خبر 453886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.