۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰
تلفیقی از رنگ و خیال

رنگ خیال نمایشگاه محمد مختاری، آثاری خیالی و عاشقانه و عارفانه است که از بوم ذهن بر بوم نگارگری نقش بسته تا تصاویر خیالی‌اش رنگ واقعیت بگیرد.

محمد مختاری ماوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: "رنگ خیال" نمایشگاه نگارگری است و هیچ یک از آثار کپی برداری از اساتید قدیم نیست، بلکه تمام آثار تخیلی به صورت رنگ و طراحی خلق شده‌اند. موضوع غالب آثار عارفانه و عاشقانه است.

وی افزود: در میان آثار، اثرهایی با موضوع دوستی به طبیعت نیز به چشم می‌خورد؛ ۴۸ اثر در طول یک سال و نیم خلق شده و اکنون در گالری نقش خانه به تصویر کشیده شده است.

این هنرمند ادامه داد: "رنگ خیال" اولین نمایشگاه انفرادی من و با هدف بازدید اساتید و هنردوستان از این آثار نگارگری است تا انتقادات و پیشنهادات خود را بیان کنند. همچنین برای دریافت بازخورد و تصورات خیالی خود را به نمایش عموم گذاشتم.

مختاری خاطرنشان کرد: با توجه به برپایی اولین نمایشگاه انفرادی و شیوع کرونا، استقبال خوبی از بازدید از نمایشگاه در روز افتتاحیه شد.

به گزارش ایمنا، نمایشگاه رنگ خیال در گالری نقش خانه میزبان هنردوستان است. این گالری واقع در چهارباغ عباسی ابتدای آمادگاه روبروی هتل عباسی ساختمان سوره حوزه هنری گالری نقش خانه است.

کد خبر 453881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.