آخرین وضعیت شمارش آرا در ایالت‌های تاثیرگذار آمریکا

فاصله دو کاندیدا حزب دموکرات و جمهوری خواه آمریکا در ۵ ایالت کلیدی کم تر از همیشه شده و رقابت در این ایالات را بسیار حساس کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مروری سریع بر آخرین وضعیت ایالت‌های تأثیرگذار باقی‌مانده می‌اندازیم:

ایالت پنسیلوانیا: ۲۰ رأی الکترال / با شمارش ۹۷ درصد آرا، ترامپ ۴۹.۰۶ درصد و بایدن ۴۹.۳ درصد آرا را به دست آورده‌اند. بایدن تنها ۱۸ هزار رأی برای شکست ترامپ نیاز دارد.

ایالت جورجیا: ۱۶ رأی الکترال / با شمارش ۹۹ درصد آرا هردو نامزد توانسته‌اند ۴۹.۴ درصد آرا را کسب کنند. بایدن با ۹۱۷ رأی از ترامپ جلو افتاده است.

ایالت نوادا: ۶ رأی الکترال / با شمارش ۸۴ درصد آرا بایدن ۴۹.۴ و ترامپ ۴۸.۵ درصد آرا کسب کرده اند و اختلاف دو نامزد به ۱۲ هزار رأی رسیده است. مقامات این ایالت اعلام کرده‌اند که به دلیل قوانین موجود، ممکن است اعلام نتایج در آنجا تا هفته آینده طول بکشد.

ایالت کارولینای شمالی: ۱۵ رأی الکترال / با شمارش ۹۴ درصد آرا ترامپ ۵۰.۱ و بایدن ۴۸.۷ درصد آرا را کسب کرده‌اند و ۸۰ هزار رأی با یکدیگر فاصله دارند. این یالت هم به دلیل قوانین داخلی شمارش آرا، بنظر نمی‌رسد به این زودی‌ها نتایج شمارش آرا را اعلام کند.

ایالت آریزونا: ۱۱ رأی الکترال / بایدن در این ایالت با ۵۰.۱ درصد آرا پیش است و فاصله‌اش با ترامپ را تاکنون به ۴۶ هزار رأی رسانده است. خبرگزاری‌ها از اعلام برنده زودهنگام در این ایالت خودداری کرده‌اند، اما فاکس نیوز که نزدیک به جمهوری خواهان است، جو بایدن را برنده این ایالت اعلام کرده است.

کد خبر 453785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.