یارمحمدیان: نمایشگاه بین‌المللی اصفهان استانداردترین مجموعه نمایشگاهی ایران است

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: نمایشگاه بین‌المللی اصفهان استانداردترین مجموعه نمایشگاهی ایران است و در آن نه تنها از تکنولوژی روز دنیا بلکه گنجینه هنر ایرانی نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی یارمحمدیان امروز _ چهارشنبه ۱۴ آبان‌ماه ۹۹_ در آئین بهره‌برداری از پروژه نمایشگاه بین‌المللی اصفهان، اظهار کرد: امروز بزنگاهی برای سرنوشت و آینده نمایشگاهی است و برگ زرینی به افتخارات این شهر اضافه شده است.

وی افزود: اصفهان شهری است که بزرگانی همچون شیخ بهایی، میرداماد و میرفندرسکی در آن می‌زیستند، از نظر معماری و بنا ساخت مسجد شیخ لطف الله، مسجد جامع، چهلستون و … نشان از خلاقیت مردم سخت‌کوش اصفهان دارد و مسیر آینده را به ما نشان می‌دهد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با بیان اینکه این شهر به لحاظ اقتصادی از سده‌های گذشته سرآمد بوده است، تصریح کرد: میدان نقش جهان اولین و بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی دنیا است؛ جایی که تجار به این شهر آمده و به تولید، فروش و صادرات می‌پرداختند.

وی ادامه داد: در احداث نمایشگاه بین‌المللی اصفهان نه تنها از تکنولوژی روز دنیا استفاده شده، بلکه گنجینه هنر ایرانی نیز مورد استفاده قرار گرفته تا گذشته پر افتخار شهر را به آینده آن پیوند بزنیم.

یارمحمدیان با بیان اینکه بدون مدد عشق و ایمان ساخت این پروژه هرگز امکان‌پذیر نبود، اظهار کرد: عشق و ایمان در نمایشگاه روح دمیده و به همین جهت در مدت سه سال توانستیم با وجود شرایط سخت اقتصادی پروژه را تکمیل و مورد بره برداری قرار دهیم.

وی تصریح کرد: امروز پس از سه سال تلاش بی‌وقفه نمایشگاه بین‌المللی اصفهان به عنوان استانداردترین نمایشگاه ایران مورد بهره‌برداری قرار گرفته و امروز آن را به مردم به عنوان وارثان اصلی تقدیم می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان اظهار امیدواری کرد: با رفع موانع کسب و کار، فعالیت این مجموعه باعث رونق اقتصادی و فعالیت‌های تجاری باشد.

کد خبر 453544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.