غرفه‌داران میدان میوه خرم‌آباد ۱۵ سال عوارض بدهکارند

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری خرم‌آباد گفت: انتظاری که از غرفه داران میدان میوه و تره بار خرم آباد داریم این بوده که ۱۵ سال عوارضی که بدهکار هستند را پرداخت کنند، مبلغ این عوارض حدود ۴۰۰ میلیون تومان است.

به گزارش ایمنا، محمد ساکی اظهار کرد: میدان بار «بهارستان» خرم آباد تقریباً در سال ۷۸ توسط بخش خصوصی به بهره برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه متأسفانه انتظاراتی که شهرداری از پیمانکار این میدان بار داشت، انجام نشده است، عنوان کرد: مشکلات این میدان میوه و تره بار هر روز هم بیشتر شده است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری خرم آباد با تاکید بر اینکه مشکلات موجود در میدان میوه و تره بار خرم آباد یک روزه و یک شبه به وجود نیامده است، گفت: تقریباً ۲۵ سال است که این مشکلات در میدان بار وجود دارد.

ساکی تصریح کرد: شهرداری تمام توان خود را برای رفع مشکلات این میدان بار داشته است، اما باید قبول کرد که شهرداری و سازمان‌های تابعه یک بخش غیر انتفاعی هستند، بودجه آن‌چنانی ندارند که بخواهند یک سری مشکلات را حل کنند.

وی افزود: انتظاری که از غرفه داران میدان میوه و تره بار خرم آباد داریم این بوده که ۱۵ سال عوارضی که بدهکار هستند را پرداخت کنند، مبلغ این عوارض حدود ۴۰۰ میلیون تومان است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری خرم آباد با اشاره به اینکه این میدان بار مشکلات زیادی دارد و بر اساس نقشه‌های موجود اجرا نشده است، عنوان کرد: حتی مکانی برای احداث سرویس بهداشتی در این محل وجود ندارد.

ساکی با تاکید بر اینکه متأسفانه نقشه این میدان بار دست کاری شده است، گفت: مرتب کار نظافت این میدان بار از سوی پیمانکار انجام می‌دهد، تقریباً دو سال است که میزان عوارض ورودی را به خاطر رانندگان افزایش نداده‌ایم، این عوارض نیز خرج نگهداری و نظافت این میدان بار هم می‌شود.

وی گفت: انتظار این است که غرفه داران با ما همکاری کنند و عوارض را پرداخت کنند، با تشکیل هیئت مدیره جدید، جلسه‌ای در رابطه با وصول عوارض‌ها برگزار می‌کنیم، مبلغی را پرداخت کنند، شهرداری هم اعتباری را جمع آوری و مشکلات میدان بار را در چند فاز حل می‌کنیم.

منبع: مهر

کد خبر 453407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.