کشف جسد داماد بعد از ۹ سال در زیرزمین خانه پدری عروس

آتش‌سوزی هولناک مجتمع تجاری در فریدونکنار، مرگ دردناک دو کارگر ارومیه‌ای در چاله آسانسور، دستگیری پنج لیدر باند کودکان کار در مشهد، کشف پیکر نیمه جان دختر ۱۸ ساله در دریاچه سراب کوثر و کشف جسد داماد بعد از ۹ سال در زیر زمین خانه پدری عروس را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آتش یک طبقه از یک مجتمع تجاری در " خزرشهر" را خاکستر کرد و رئیس آتش‌نشانی فریدونکنار در این زمینه گفت: خبر آتش‌سوزی در یک مجتمع تجاری در خزرشهر به آتش‌نشانی اعلام و با توجه به حجم آتش، گروه‌های امدادی از سازمان آتش‌نشانی فریدونکنار، بابلسر، بابل و امیرکلا به منطقه اعزام شدند.

سید محمد احمدی با بیان اینکه آتش ابتدا در طبقه سوم این مجتمع تجاری شعله‌ور شد، افزود: گرمای زیاد و رسیدن اکسیژن سبب انفجار شدید در این طبقه و سرایت آتش به طبقات بالا شد.

وی ادامه داد: یک طبقه از این مجتمع تجاری به صورت ۱۰۰ درصد و بخش بزرگی از یک رستوران نیز در این حادثه در آتش سوخت.

رئیس آتش‌نشانی فریدونکنار گفت: آتش اگرچه با تلاش دو ساعته مأموران آتش‌نشانی مهار شد، اما با توجه به شرایط ساختمان، احتمال ریزش طبقه وجود دارد.

مرگ دردناک ۲ کارگر ارومیه‌ای در چاهک آسانسور

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه اظهار کرد: در پی تماس تعدادی از کارگران یک ساختمان در حال احداث با سامانه ۱۲۵ و اعلام سقوط دو نفر از کارگران به داخل چاهک آسانسور، ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه بی‌درنگ نجاتگران ایستگاه‌های دو و هفت آتش نشانی ارومیه را به محل حادثه در خیابان رودکی خیابان تیموری اعزام شدند.

ابراهیم شاد قوشچی ادامه داد: در یک ساختمان هشت طبقه در خیابان تیموری ارومیه که در حال احداث بود، دو کارگر حدود ۳۴ و ۲۵ ساله در حین کار در طبقه هشت و پنج داخل چاله آسانسور بودند که بر اثر بی‌احتیاطی، به علت نامعلوم به داخل چاهک آسانسور مستقر در طبقه منفی یک سقوط کردند و هر دو جان باختند.

وی افزود: نجاتگران با استفاده از وسایل مخصوص نجات، خود را به چاله آسانسور رسانده و پس از مشاهده وضعیت مصدومین مشخص شد که یکی از مصدومان در همان لحظه اولیه سقوط فوت کرده و مصدوم دیگر نیز وضعیت خوبی ندارد و با رعایت موارد ایمنی نسبت به انتقال مصدوم به بیرون از چاهک آسانسور اقدام کردند که وی نیز در بیمارستان درگذشت.

دستگیری ۵ لیدر باند کودکان کار در مشهد

معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه پنج مشهد گفت: در یک هفته گذشته با اجرای طرح ساماندهی کودکان کار، ۸۵ کودک شناسایی شدند که از این تعداد ۲۴ کودک ایرانی و ۶۱ کودک اتباع بودند.

نیره عابدین‌زاده افزود: از این تعداد ۸۳ کودک پسر و دو دختر هستند که کم‌ترین سن این کودکان پنج سال و بزرگ‌ترین آنها ۱۵ سال دارند.

وی ادامه داد: پرونده برای خانواده این کودکان تشکیل و حمایت از آن‌ها آغاز می‌شود که سیر یک پرونده منوط به حمایت از خانواده کودک است.

معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه پنج مشهد با اشاره به بهره‌کشی از کودکان کار اضافه کرد: لیدرهای باند کودکان کار، بچه‌ها را در سر چهارراه‌ها و خیابان‌های مختص به خود می‌گذارند و از این طریق لیدرها شبی ۱۰ میلیون تومان درآمد دارند که نهایتاً ۲۰ هزار تومان به کودک می‌رسد.

وی تصریح کرد: تا کنون هفت شماره پلاک خودرو که کودکان کار را در شهر جابه‌جا می‌کردند، توقیف شدند.

کشف پیکر نیمه جان دختر ۱۸ ساله در دریاچه سراب کوثر

رئیس ایستگاه آتش‌نشانی شهرداری " قروه" گفت: طی تماس تلفنی با مرکز ۱۲۵ آتش‌نشانی قروه خبر از غرق شدن دختر ۱۸ ساله در دریاچه سراب کوثر قروه دریافت شد.

سعید حسن‌بیگی اظهار کرد: پس از اعزام نیروهای آتش‌نشانی به دریاچه سراب کوثر " قروه" پیکر نیمه جان این دختر جوان از آب بیرون کشیده شد و پس از احیا توسط اورژانس پیش بیمارستانی به مرکز درمانی " قروه" منتقل شد.

وی افزود: پس از انتقال این دختر جوان به مرکز درمانی دچار مرگ مغزی شد و هم اکنون از طریق دستگاه‌های CPR نفس می‌کشد.

کشف جسد داماد بعد از ۹ سال در زیرزمین خانه پدری عروس

جسد مومیایی شده تازه داماد در زیرزمین خانه پدری عروس دفن بود و قاتل می‌گوید ۹ سال صدای فریاد دامادش را از زیرزمین می‌شنید و همیشه کابوس داشت و رئیس پلیس آگاهی شهرستان قدس در این زمینه گفت: جنازه تازه دامادی که پس از گذشت ۹ سال در زیرزمین خانه قاتل مدفون شده بود، کشف شد.

شاهپور فلاحی اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان پس از کسب خبر ذکر شده، بلافاصله تحقیقات گسترده‌ای را در این زمینه آغاز کردند.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی پس از تحقیقات گسترده دریافتند مقتول در زیرزمین خانه قاتل مدفون است که با هماهنگی دستگاه قضائی و تلاش‌های مأموران آتش‌نشانی اقدام به شکافتن کف زیرزمین نموده و جنازه را که به طرز ماهرانه با نایلون چند لایه مومیایی شده تا بوی تعفن مانع از افشای قتل شود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس با بیان اینکه جنازه کشف شده مربوط به داماد خانواده بوده، تصریح کرد: مقتول که جوان نیز بوده و مدت زیادی نیز از ازدواجش نگذشته، پس از بروز اختلافاتی خانوادگی با طناب خفه شده و به جهت جلوگیری از افشای جنایت توسط قاتل در زیرزمین خانه مدفون شده که بلافاصله پس از کشف جسد، مظنون دستگیر و در بازجویی فنی و پلیسی به جنایت خود اعتراف نمود.

وی خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان در راستای پرده گشودن از جرایم و جنایات تلاش نموده و گذر زمان مانع از پیگیری پرونده‌ها نشده و مجرمان باید بدانند به طور حتم جزای اعمال مجرمانه خود را خواهند دید و اقدامات مجرمانه و هنجارشکنانه از دید تیز پلیس پوشیده نخواهد ماند.

کد خبر 453354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.