رهبر: دشمنان امروز اسلام به سرنوشت ابوجهل و ابولهب دچار خواهند شد

امام جمعه موقت اصفهان گفت: کفار و مستکبران مانند دشمنان صدر اسلام به دنبال ضربه به آن و ایران هستند، اما به سرنوشت ابوجهل و ابولهب دچار خواهند شد.

محمد تقی رهبر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ۱۳ آبان، روز تسخیر لانه جاسوسی اظهار کرد: ۱۳ آبان ماه روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و یوم الله است. امام (ره) ۱۳ آبان ماه را انقلاب دوم نامیدند؛ زیرا در این روز پای آمریکا از ایران قطع شد. هرچند که بعد از آن این کشور توطئه‌های فراوانی را علیه ایران طراحی کرد، اما مقاومت ملت ایران واشنگتن را در اهداف خود ناکام گذاشت.

وی افزود: در حال حاضر در سطح جهانی نام ایران زیر سایه انقلاب اسلامی می‌درخشد و قطعاً کفار و مستکبران مانند دشمنان صدر اسلام به دنبال ضربه به آن و ایران هستند، اما به سرنوشت ابوجهل و ابولهب دچار خواهند شد.

امام جمعه موقت اصفهان یادآور شد: تسخیر سفارت آمریکا پیام روشنی را در سطح جهانی داشت و این بود که آمریکا در ایران جایگاهی ندارد. متأسفانه برخی افراد غرب زده، تسخیر لانه جاسوسی را محکوم کردند اما همه مردم ایران با آن موافق بودند و گروگان‌های آمریکایی را پس از مدتی با ذلت به آمریکا فرستادند.

رهبر تاکید کرد: آمریکا به جز خصومت با ایران هدفی ندارد و تغیر رئیس جمهور نیز تفاوتی در سیاست‌های خصمانه آن نخواهد داشت؛ زیرا این کشور توسط شبکه صهیونیستی اداره می‌شود.

کد خبر 453334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.