نتایج نهایی پذیرش دوره‌های کارشناسی علمی کاربردی اعلام شد

نتایج نهایی پذیرش دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از سازمان سنجش آموزش کشور، فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی کدرشته محل‌های پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای "ناپیوسته" نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی سال ۱۳۹۹ اعلام شد.

بر اساس ضوابط مربوط به گزینش هر یک از رشته‌های تحصیلی گروه‌های آموزشی مختلف در پذیرش دوره‌های مذکور از بین متقاضیانی که حدنصاب لازم را احراز کرده‌اند، بر اساس اولویت کدرشته محل‌های انتخابی و ظرفیت‌های تخصیص داده شده به هر سهمیه، گزینش انجام و فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان در هر کدرشته محل استخراج شده است.

همچنین همه پذیرفته‌شدگان باید برای اطلاع از زمان ثبت نام از روز پنجشنبه ۱۵ آبان به سامانه جامع آموزشی هم آوای دانشگاه جامع علمی کاربردی مراجعه کنند و سپس با در دست داشتن مدارک مندرج در بند "ب" این اطلاعیه و با توجه به کدرشته محل قبولی به نشانی تعیین شده در جدول شماره (۵) دفترچه راهنمای پذیرش دوره‌های مذکور مراجعه کنند.

همه پذیرفته شدگان باید در زمان مقرر برای ثبت نام به موسسه کد قبولی خود مراجعه کنند. عدم ثبت نام در تاریخ تعیین شده به منزله انصراف از تحصیل آن‌ها تلقی خواهد شد. مدارک لازم برای ثبت‌نام شامل ۶ قطعه عکس پرسنلی پشت سفید تمام رخ ۴×۳ تهیه شده در سال جاری، یک برگ تصویر شناسنامه و اصل آن جهت مطابقت، یک برگ تصویر کارت ملی و اصل آن جهت مطابقت است.

بر این اساس پذیرفته شدگان باید اصل مدرک فوق دیپلم و یا کاردانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی مورد تأیید شورای عالی انقلاب فرهنگی و یا وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا مدرک کاردانی پیوسته آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای وزارت آموزش و پرورش به انضمام یک برگ تصویر آن را ارائه کنند.

کد خبر 453127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.