از سامانه «سمنان من» رونمایی شد

آئین رونمایی از سامانه خدمات الکترونیک شهرداری سمنان به نام «سمنان من» برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدمحمد ناظم رضوی، شهردار سمنان در این مراسم با تاکید بر ضرورت ارائه مناسب خدمات الکترونیکی به شهروندان، اظهار کرد: راه‌اندازی سامانه خدمات الکترونیکی شهرداری سمنان دغدغه‌ای بوده که از سنوات گذشته وجود داشته است و در این ایام که بحران شیوع ویروس کرونا مشکلات عمده‌ای را برای شهروندان ایجاد کرده، بیش از گذشته اهمیت یافته است.

وی تصریح کرد: انجام تبلیغات مناسب و اطلاع رسانی صحیح فرصتی فراهم می‌آورد تا شهروندان آگاهی یافته و از مراجعه حضوری اجتناب کنند زیرا به خدمات الکترونیکی اعتماد کرده و پاسخ درخواست‌های خود را با این روش می‌گیرند.

شهردار سمنان افزود: شهرداری سمنان آماده است برای پیاده سازی و گسترش خدمات الکترونیک برای همه شهرداری‌های استان مشارکت کند.

وحید پرویزی، سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان نیز در این آئین، گفت: هدف از راه‌اندازی این سامانه، کاستن مراجعات حضوری مردم و افزایش رضایت شهروندان از نحوه ارائه خدمات شهرداری است.

وی گفت: با راه اندازی سامانه سمنان من، شهرداری سمنان پرچمدار هوشمندسازی فرآیندها در استان بشمار می‌رود.

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان افزود: همه خدمات قابل ارائه مجموعه شهرداری سمنان در این سامانه طراحی شده وجود دارد و شهروندان می‌توانند با یکبار ثبت نام در آن از تمامی خدمات آن برخوردار شوند.

کد خبر 453086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.