۱۸ هزار متر مربع فضای سبز در بلوار انتظام سنندج احداث شد

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج از اتمام عملیات احداث ۱۸ هزار متر مربع فضای سبز و شش هزار متر کف فرش در بلوار انتظام سنندج خبر داد.

به گزارش ایمنا، فواد کریمی اظهار کرد: ایجاد چشم انداز زیبا، فراهم آوردن محیطی سالم و شاداب برای گذراندن اوقات فراغت شهروندان، ارتقا سیما و منظر شهری و گسترش سرانه فضای سبز از مهم‌ترین اهداف احداث فضای سبز در این بلوار است.

وی گفت: عملیات احداث فضای سبز بلوار انتظام اتمام یافت.

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج عنوان کرد: توسعه و گسترش فضای سبز شهری و احداث پارک‌ها و تفرجگاه‌ها نقش بسزایی در ارتقا سطح سلامت شهروندان و پر کردن اوقات فراغت شهروندان دارد.

کریمی خاطرنشان کرد: در سال جاری عملیات احداث چندین هزار متر مربع فضای سبز در نقاط مختلف و بلوارهای سطح منطقه در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.

وی گفت: احداث بوستان فرهنگی، تفریحی و ورزشی ۲۰ هکتاری در دگران یکی از اقدامات مهم این شهرداری در سال جاری در راستای توسعه سرانه فضای سبز است که مراحل پایانی احداث این بوستان در حال اجرا است.

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج عنوان کرد: احداث پارک ۲۲ هزار متری واقع در بلوار ساحلی یکی دیگر از اقدامات این شهرداری در سال جاری بود که این پارک هم اکنون تکمیل شده است.

کریمی اظهار کرد: احداث فضای سبز و کف فرش پیاده رو بلوار انتظام یکی دیگر از طرح‌های این شهرداری در راستای توسعه سرانه فضای سبز و ارتقا سطح سیما و منظر سطح شهر بود که عملیات اجرای آن در سال جاری آغاز شد.

وی افزود: طول فضای سبز احداث شده ۶۰۰ متر و عرض آن متغیر بود و در کل ۱۸ هزار متر مربع فضای سبز و شش هزار متر مربع کف فرش پیاده رو در بلوار انتظام انجام شد.

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج گفت: نصب مبلمان پارکی و سیستم روشنایی انجام و همچنین سیستم نوین آبیاری در این پارک تعبیه شده است.

کد خبر 452982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.