حکم ۳ میلیاردی برای عرضه خارج از شبکه سوخت

جریمه ۱۶ میلیارد ریالی قاچاق کالا خبر در بوشهر، جریمه ۱۰ میلیاردی قاچاقچی گردو در فارس، جزای ۳ میلیاردی برای عرضه خارج از شبکه سوخت در یزد آخرین اخبار سازمان تعزیرات هستند.

به گزارش ایمنا، به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، زهرا افضلی‌نیا مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: با گزارش مأمورین پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان دیر در مورد کشف محموله کالای خارجی در یک دستگاه خودرو، پرونده تخلف در تعزیرات رسیدگی شد.

وی با اشاره به اینکه محموله شامل کفش اسپورت خارجی و کالسکه بوده، افزود: شعبه پس از احضار متهمین پرونده و بررسی‌های لازم و احراز تخلف، متهم را به ضبط کالاهای مکشوفه و پرداخت ۱۶ میلیارد و ۴۳۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

جزای ۳ میلیاردی برای عرضه خارج از شبکه سوخت در یزد

علی اکبر مختاری سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد از محکومیت ۳ میلیارد ریالی برای خرید و فروش خارج از شبکه نفت سفید خبر داد.

وی اظهار کرد: با گزارش اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در مورد تخلف عرضه خرید و فروش خارج از شبکه ۲۳ هزار و ۷۶۰ لیتر نفت سفید توسط یک شرکت تولیدی و صنعتی در شهرستان مهریز، پرونده تخلف تشکیل و مورد رسیدگی قرار گرفت.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد افزود: پس از دریافت استعلام و احراز تخلف، شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط کالای مکشوفه صادر و متهم را به پرداخت سه میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

جریمه ۱۰ میلیاردی قاچاقچی گردو در فارس

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان فارس از کشف محموله بزرگ گردوهای قاچاق در محور شیراز به مرودشت خبر داد.

غلامرضا سالاری اظهار کرد: با کشف مقادیر زیادی گردوی خارجی قاچاق از یک دستگاه تریلی در محور شیراز به مرودشت، یک نفر در این رابطه بازداشت و پرونده برای بررسی موضوع در تعزیرات حکومتی تشکیل شد.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان فارس ادامه داد: متهم پرونده طی اظهارات اولیه خود ادعا داشت که گردوهای مکشوفه ایرانی است و این در حالی بود که کارشناسی‌های انجام شده بر روی گردوها خلاف این ادعا را اثبات می‌کرد.

وی تصریح کرد: نهایتاً با تکمیل تحقیقات و احراز تخلف، شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط گردوهای مکشوفه و جریمه ده میلیارد ریالی متهم پرونده صادر کرد.

کد خبر 452961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.