آقای رئیس جمهور، جان شما از جان مردم عزیزتر است؟

یک عضو شورای شهر تهران گفت: آقای رئیس جمهوری در هیچ افتتاحی حضور پیدا نمی‌کنند به غیر از جمع کنترل شده هیأت وزیران که این شائبه را ایجاد می‌کند که آیا جان رئیس جمهور از جان مردم عزیزتر است؟ یا خون ایشان از خون مردم رنگین‌تر است؟

به گزارش خبرنگار ایمنا، در جلسه امروز (یکشنبه) شورای شهر تهران لزوم تعطیلی دو هفته‌ای شهر از سوی چند عضو شورا مورد تاکید قرار گرفت.

حجت نظری با اشاره به اینکه تعداد فوتی‌ها در تهران از همه شهرها بیشتر است و این ضرورت وجود دارد که در مورد پایتخت تمهیدات ویژه‌ای در نظر گرفته شود خاطرنشان کرد: اینکه این اتفاق نمی‌افتد و خود آقای رئیس جمهوری در هیچ افتتاحی حضور پیدا نمی‌کند به غیر از جمع کنترل شده هیئت وزیران این شائبه را ایجاد می‌کند که آیا جان رئیس جمهور از جان مردم عزیزتر است؟ یا خون ایشان از خون مردم رنگین‌تر است؟

وی افزود: زمانی که می‌خواهند شهر را تعطیل کنند باید مبادی خروجی شهر را ببندند. اینطور نباشد که شهر تعطیل شود و همه به مسافرت بروند. اگر این دو اتفاق توأمان نباشد هیچ اقدام مثبتی برای جلوگیری از شیوع کرونا انجام نمی‌شود.

همچنین در این جلسه زهرا صدر اعظم نوری، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر از افتتاح فاز نخست تصفیه خانه ششم تهران قدردانی کرد.

صدراعظم نوری افزود: تصفیه خانه تهران و سامانه آبرسانی به عنوان بزرگترین سامانه آبرسانی کشور با ظرفیت ۱۵ مترمکعب، امکان بهره مندی شهروندان غرب تهران در چند منطقه شهری و شهر جدید پرند از آب شرب با کیفیت را فراهم می‌کند که در فاز نخست با ظرفیت ۵.۷ متر مکعب در ثانیه بهره برداری شده است. برای بهره برداری از فاز نخست این تصفیه خانه تاکنون حدود ۱۵ هزار میلیارد ریال و برای بهره برداری از سه سامانه رینگ آبرسانی شامل غرب، شمال غربی و جنوب غربی بیش از ۴ هزار میلیارد و ۹۰۰ هزار میلیارد ریال هزینه شده است.

به گفته نوری در مجموع اجرای پروژه‌های مذکور بالغ بر حدود ۱۹ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال هزینه داشته که بخشی از آن از محل مصوبات شورای اسلامی شهر تأمین شده است.

کد خبر 452953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.