دردسر احتمالی برای متصدی بوسه بر انواع لوگوها

پانصد و نود و دومین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "در انتظار یک خبر خوب از محمودخان" عنوان اصلی این روزنامه است که اشاره به وضعیت سلامتی محمود یاوری دارد. در روزهایی که اخبار مرگ و میر آدم‌های عادی و هم چنین سلبریتی‌ها به خاطر ویروس کرونا به خبر عادی تبدیل شده است، بدون شک مرخص شدن محمود یاوری می‌تواند یک خبر خوب باشد که امیدواریم هر چه زودتر شنونده آن باشیم و بار دیگر این پیشکسوت فوتبال ایران را سرحال و شاداب ببینیم.

"روزهای سخت ذوب آهن در فصل نقل و انتقالات" تیتر دیگری از این رسانه است که به وضعیت عجیب این روزهای ذوبی‌ها و کوچ ستاره‌های این تیم پرداخته است. جدایی حمید بوحمدان چیزی بود که با رضایت رحمان رضایی همراه نشد و حالا او برای جذب جانشین وی کار سختی دارد. ذوبی‌ها که پیش‌تر دانیال اسماعیلی فر، مهدی مهدی پور و حمید بوحمدان را تنها در پست هافبک تدافعی از دست داده و به عنوان بازیکنان کلیدی به تیم‌های دیگر وارد شدند، حالا کار سختی برای پیدا کردن یک جانشین مناسب در این پست دارند.

"دردسر احتمالی برای متصدی بوسه بر انواع لوگوها" عنوان پایانی این روزنامه است که اشاره به دردسر احتمالی شجاع خلیل‌زاده دارد. باشگاه پرسپولیس مدعی است که با این بازیکن توافق جدیدی داشته است که او را از عقد قرارداد با باشگاه جدیدش یعنی الریان قطر منع می‌کند. باشگاه پرسپولیس اعلام کرده است این بازیکن به صورت غیرقانونی در قطر حضور دارد و در این زمینه از سوی پرسپولیس پیگیری قانونی خواهد شد.

برای مشاهده تمامی صفحه‌های روزنامه "فوتبال به وقت اصفهان" اینجا کلیک کنید.

کد خبر 452925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.