دانش‌بنیان‌ها به ۱۲ وبینار بزرگ استانی می‌روند

با توجه به نیاز مبرم شرکت‌های دانش‌بنیان و صنایع خلاق و نرم به آموزش مستمر و با توجه به همه‌گیری ویروس کووید ۱۹، معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری تلاش دارد تا با حمایت از برگزاری وبینارها، روند آموزش‌ها متوقف نماند.

به گزارش ایمنا و به نقل از معاونت علمی و فناروی ریاست جمهوری، برگزاری وبینارهای با مرکزیت استان‌های مختلف باعث می‌شود که هم سفرهای غیرضروری کاری برای فعالان فناور و خلاق کمتر شود و هم محور وبینار به مشکلات محلی و استانی اختصاص یابد.

همچنین برگزاری استانی وبینارها باعث شکوفا شدن هر چه بیشتر ظرفیت‌های استانی می‌شود. برای مثال با توجه به نزدیکی استان اردبیل به مرزهای شمالی کشور وبینار بررسی راهکارها و چالش‌های صادرات به روسیه برگزار شد.

آذربایجان شرقی نیز در هفته جاری، میزبان سه وبینار آشنایی با بازاریابی دیجیتال، آشنایی با روش‌های تأمین مالی دانش بنیان در بازار سرمایه و فروش به مدیران ارشد خواهد شد که توسط مرکز شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان در روزهای دهم، دوازدهم و چهاردهم آبان ماه با محوریت فعالان این استان برگزار می‌شود.

برگزاری وبینار مالکیت فکری با عنوان سلاحی استراتژیک برای کسب و کارها ویژه استان مازندران نیز برای ۱۱ آبان ماه برنامه‌ریزی شده است. رویداد پرسش و پاسخ در خصوص سامانه‌های مدیریت ارتباط با مشتری مخصوص استان فارس نیز نام رویداد دیگری است که در دوازدهم آبان ماه در این استان برگزار می‌شود.

با توجه به نیاز سنجی انجام گرفته در استان خراسان رضوی، مرکز شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، رویدادی آنلاین با نام برنامه‌ریزی بازاریابی و استراتژی ورود به بازار در این استان برگزار می‌کند. علاقه‌مندان می‌توانند در روز ۱۴ آبان ماه در این رویداد شرکت کنند.

وبینار آشنایی با تکنیک‌های تبلیغات و فروش محصولات دانش‌بنیان و جایگاه آن در برندسازی محصولات، مخصوص استان چهارمحال بختیاری و وبینار معرفی مدل شخصیت شناسی با نگاه MBTI در استان اصفهان نیز هر دو در روز ۱۴ آبان، میزبان علاقه‌مندان به این دو مقوله خواهد بود.

آشنایی با فرآیندهای ارزیابی و حمایت‌های دانش‌بنیان که در ۱۲ آبان، در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار می‌شود و وبینار آشنایی با فرآیندهای ارزیابی و حمایت‌های دانش‌بنیان که برای روز ۱۱ آبان ماه ۱۳۹۹ در دانشگاه علوم پزشکی یزد، میزبان شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و سایر علاقه‌مندان خواهد بود، نام دیگر رخدادهای آنلاین برنامه‌ریزی شده در طول هفته جاری است.

کد خبر 452872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.