تهدید شیاطین سرخ توسط سرمربی توپچی‌ها

میکل آرتتا سرمربی جوان آرسنال به شکل جالبی منچستری ها را در کنفرانس خبری پیش از بازی دو تیم تهدید کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز در حساس‌ترین جدال هفته هفتم لیگ جزیره، تیم‌های منچستریونایتد و آرسنال به مصاف هم می‌روند. این دیدار ساعت ۲۰ با قضاوت "مایک دین" در ورزشگاه اولترافورد برگزار می‌شود. اما نکته جالب صحبت‌های میکل آرتتا سرمربی جوان توپچی‌ها در کنفرانس خبری پیش از بازی بود که رنگ و بوی یک اختلاف قدیمی را داشت و حال و هوای رقبای سال‌های پیش قهرمانی لیگ انگلیس را زنده می‌کرد.

آرتتا این بار در نقش آرسن ونگر سرمربی سابق آرسنال‌ظاهر شد و بازیگر نقش فرگوسن را روی نیمکت منچستر با این بیانیه تهدید کرد:

“فکر می‌کنم ۱۴ سال است که در لیگ در منچستر پیروز نشده‌ایم. بعد از باختی که مقابل لستر داشتیم به نظرم این سناریوی خوبی است که برویم و این طلسم را بشکنیم.”

در پنج بازی آخر این دو تیم در لیگ، سهم لندنی‌ها دو برد بوده و شیاطین سرخ هم یک برد کسب کرده‌اند این در حالی است که دو دیدار هم با تساوی به پایان رسیده است.

منچستر یونایتد با روحیه بالا بعد از پیروزی ۵ گله مقابل لایپزیش صدرنشین بوندس لیگاست، به این بازی می‌آید با این وجود آرسنال آرتتا هم تیم یکدستی در این فصل نشان داده است که همین می‌تواند باعث جذابیت این دیدار شود.

کد خبر 452844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.