دوران من در بارسا به عنوان مربی تمام شده!

سرمربی اسپانیایی منچستر سیتی به شایعات بازگشت مجددش به بارسلونا واکنش نشان داد و گفت: دوران من در بارسا به عنوان مربی تمام شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، چند وقتی است که ماریا بارتومئو به دلیل فشار موجود بخاطر کار ضعیفش از مسند مدیریت آبی اناری‌ها کنار گذاشته شده است و حالا برگزاری انتخابات می‌تواند رئیس جدید را مشخص کند. در همین حال برخی افرادی که قصد نامزدی برای انتخابات را دارند با دادن وعده و عید سعی دارند برای دستیابی به جایگاه ریاست باشگاه بارسلونا رأی کسب کنند. یکی از این افراد ویکتور فونت است.

ویکتور فونت، در مصاحبه‌ای که با اسکای‌اسپورت داشت اعلام کرد که در صورت انتخاب شدن به عنوان رئیس باشگاه، یکی از برنامه‌هایش بازگرداندن پپ گواردیولا به نیوکمپ خواهد بود تا بار دیگر زوج مسی و گواردیولا در این باشگاه حاضر باشند.

در حالی که پپ آخرین سال قراردادش با سیتیزن‌ها را طی می‌کند و هنوز در خصوص تمدید قرارداد صحبتی به میان نیامده است، او در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیمش مقابل شفیلدیونایتد اعلام کرد در منچستر خوشحال است و امیدوار خواهد بود تا عملکرد خوبی از خود بر جا بگذارد تا قرارداد او تمدید شود.

پپ پس از این بازی هم وقتی با سوال یک خبرنگار دیگر مواجه شد، گفت: برای چندمین بار می‌گویم که دوره من به عنوان مربی در باشگاه بارسلونا تمام شده است. من پس از مربیگری، می‌روم و فقط بازی‌های تیم محبوبم را تماشا می‌کنم.

این صحبت‌های گواردیولا سبب شد تا فونت از حرفش عقب نشینی کند. این نامزد انتخاباتی وقتی صحبت‌های سرمربی اسپانیایی را شنید سریعاً گفت که من نمی‌خواهم او را به عنوان سرمربی به نیوکمپ برگردانم بلکه او در بخش مدیریت کار خواهد کرد.

کد خبر 452843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.