حکم ۲ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه ذرت در اردبیل

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از جریمه ۲ میلیارد ریالی مدیر یک شرکت به دلیل عرضه خارج از شبکه ذرت خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، علی رحیمی آذر گفت: با شکایت مردمی و گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت در مورد عرضه خارج از شبکه از سوی یک شرکت توزیعی در شهرستان پارس آباد پرونده‌ای در این رابطه تشکیل شد.

وی افزود: بر اساس همین گزارش مقدار ۱۴۰ هزار کیلوگرم ذرت به ارزش یک میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال که قرار بود در بین دامداران آن منطقه توزیع شود، به صورت آزاد و نسبت به عرضه خارج از شبکه آن اقدام کرده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل تصریح کرد: با توجه به مستندات موجود در پرونده، شعبه رسیدگی کننده تخلف را محرز و مدیر این شرکت را به پرداخت ۲ میلیارد ریال جزای نقدی به دلیل عرضه خارج از شبکه در حق دولت و الزام به عرضه در شبکه محکوم کرد.

وصول جریمه ۱.۹ میلیاردی متهم قاچاق دام در خراسان جنوبی

محمد حسین اشرفی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان جنوبی گفت: مأمورین یگان تکاوری دیهوک طبس در حین گشت زنی از سه دستگاه خودرو کامیونت تعداد ۲۳ نفر شتر قاچاق را کشف کردند و پرونده تخلف در تعزیرات رسیدگی شد.

وی افزود: با بررسی پرونده در شعبه و احراز تخلف، متهم به ضبط دام‌های مکشوفه و پرداخت مبلغ ۱.۹ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.

اشرفی تصریح کرد: پس از ابلاغ رأی و پیگیری‌های اجرای احکام، دادنامه صادره با رعایت تشریفات قانونی اجرا و جریمه وصول شد.

کد خبر 452780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.