حضور مهرداد محمدی در دیدار پایانی امیر کاپ

پانصد و نود و یکمین شماره الکترونیکی "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "دو بازیکن دیگر سپاهان احتمالاً در آستانه جدایی" عنوان اصلی این روزنامه است که اشاره به صحبت‌های محرم نویدکیا دارد. سرمربی تیم فوتبال سپاهان اعلام کرد به دلیل ترافیک زیاد در بخش میانی و هجومی تیمش، به سه بازیکن گفته ممکن است به آنها کمتر بازی برسد. یکی از آنها محسن مسلمان است که چند روز پیش از سپاهان به طور رسمی جدا شد اما حامد بحیرایی و محسن الغسانی هنوز تصمیمی در رابطه با سرنوشت خود برای فصل آینده نگرفته‌اند و باید دید آنها هم راه خروج از باشگاه را در پیش می‌گیرند یا می‌مانند و نیمکت نشینی را تحمل می‌کنند.

"حضور مهرداد محمدی در بازی پایانی امیر کاپ" تیتر دیگری از این رسانه است که اشاره به فینالیست شدن العربی در این مسابقات دارد. دو بازیکن ایرانی در شب پیروزی العربی برابر المرخیه به میدان رفتند و به همراه هم تیمی‌هایشان به فینال جام امیر قطر صعود کردند. یاران محمدی و ترابی موفق به کسب پیروزی دو بر صفر مقابل المرخیه دسته اولی شدند تا با این نتیجه منتظر برنده بازی امشب الدحیل و السد برای دیدار پایانی باشند.

"ویروس قاتل! به مناسبت تولدم نابود شو" عنوان پایانی صفحه اول این روزنامه است که صحبت‌های دیگو مارادونا به مناسبت تولدش آورده شده است. مارادونا گفته است: "برای خودم هیچ آرزویی ندارم اما آرزو و درخواست می‌کنم که این ویروس قاتل به مناسبت تولدش زودتر نابود شود. دوست دارم که دست از سر مردم بردارد و بگذارد که همه در آرامش زندگی کند به خصوص در آن کشورهایی که مردم و کودکان بینوا حتی توان دفاع از خودشان را هم ندارند.

برای مشاهده تمامی صفحه‌های روزنامه "فوتبال به وقت اصفهان" اینجا کلیک کنید.

کد خبر 452758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.