افتتاح بزرگترین سایت نمایشگاهی کشور در اصفهان

شهردار اصفهان از بهره برداری بزرگترین سایت نمایشگاهی کشور در محور توسعه اصفهان خبر داد و گفت: نمایشگاه اصفهان به یکی از پتانسیل‌های مهم اقتصادی کشور تبدیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت‌الله نوروزی صبح امروز _شنبه ۱۰ آبان‌ماه ۹۹_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» ضمن تبریک فرارسیدن هفته وحدت و سالروز میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: در این ایام فرخنده، شهر در آستانه یک اتفاق بزرگ است زیرا پس از سال‌ها انتظار، پروژه نمایشگاه بین‌المللی اصفهان جهت برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در فضایی متناسب با شأن این جهان‌شهر به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه سال‌ها محل نمایشگاه اصفهان در پل شهرستان واقع شده بود و از استانداردهای لازم برای برگزاری نمایشگاه‌ها برخوردار نبود، افزود: خوشبختانه محل دائمی نمایشگاه‌های استان به عنوان یکی از بزرگترین سایت‌های نمایشگاهی کشور با هزینه‌ای بالغ بر ۲,۲۰۰ میلیارد ریال در سه سال گذشته احداث و تکمیل شده است.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: فاز نخست پروژه نمایشگاه بین‌المللی اصفهان هفته جاری در قالب برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح» با حضور یکی از مقامات کشوری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه این پروژه در ۴۷ هکتار زمین احداث شده و استانداردهای کامل یک محل نمایشگاهی را دارا است، گفت: پروژه نمایشگاه بین‌المللی اصفهان در محور توسعه شهر یعنی کمربند شرق اصفهان و در مجاورت رینگ چهارم واقع شده و به فرودگاه، مرکز همایش‌های بین‌المللی، مجموعه شهر رویاها نزدیک است و برای فعالان اقتصادی داخلی و خارجی محلی مناسب خواهد بود.

نوروزی تاکید کرد: با توجه به ظرفیت‌های این مجموعه بزرگ، نمایشگاه اصفهان به یکی از پتانسیل‌های مهم اقتصادی کشور تبدیل خواهد شد.

وی ادامه داد: در هفته جاری فاز نخست پروژه نمایشگاه بین‌المللی اصفهان شامل سه سالن پنج هزار متر مربعی، اتاق‌های مذاکره، بخش رسانه‌ها، رجیستری، سالن کنفرانس، پارکینگ مناسب، رستوران و کافی‌شاپ، فضای سبز مناسب، محوطه باز نمایشگاهی، تأسیسات زیربنایی افتتاح خواهد شد.

شهردار اصفهان با بیان اینکه امروزه در جهان، نمایشگاه به عنوان ویترین اقتصادی و مولد توسعه و اشتغال شناخته شده است، گفت: تکمیل این پروژه در این دوره مدیریت شهری یکی از اتفاقات ملی است که تقدیم شهروندان می‌شود و امیدواریم رونق کسب و کارها در شهر اصفهان را به همراه داشته باشد.

کد خبر 452629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.