کشف برنج، روغن و چای احتکار شده در "خمینی شهر"

فرمانده انتظامی شهرستان "خمینی شهر" از کشف دو محموله برنج، روغن و چای به ارزش ۱۴ میلیارد ریال که احتکار شده بودند خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلامرضا براتی، گفت: پس از کسب خبری مبنی بر احتکار مقادیر زیادی اقلام خوراکی در ۲ انبار بزرگ در حاشیه شهرستان "خمینی شهر" بلافاصله تیم‌هایی از مأموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی وارد عمل شدند.

وی افزود: یک گروه از مأموران پس از هماهنگی‌های قضائی لازم همراه با یک گروه از مأموران اداره " صمت" به انبارهای مورد نظر اعزام شدند که در بازرسی به عمل آمده ۴۶ هزار کیلو برنج خارجی، ۴ هزار و ۲۶۶ بطری روغن خوراکی، ۷۵۰ حلب روغن نباتی ۵ کیلویی و۵۸۰ کیلو چای خارجی احتکار شده کشف شد.

سرهنگ براتی با اشاره به پلمب هر دو مکان و دستگیری دو نفر در ارتباط با این پرونده، اظهار کرد: ارزش محموله‌های کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۱۴ میلیارد ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر خاطرنشان کرد: برخورد با مفاسد اقتصادی در اولویت کاری پلیس است وبا کسانی که کالاهای مورد نیاز مردم را احتکار کنند، برخورد قاطع و قانونی می‌شود و امید است در این مسیر شهروندان عزیز نیز با نیروی انتظامی همکاری و مشارکت داشته باشند و هر گونه موضوع مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

کد خبر 452468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.