برگزاری نخستین جشنواره رسانه‌ای " شهر ما" در قم

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: برگزاری نخستین جشنواره رسانه‌ای "شهر ما" با موضوعات تخصصی حوزه شهری پل ارتباطی بین متخصصان، مردم و مدیریت شهری را ایجاد می‌کند و در سه محور بخش تخصصی، عمومی و ویژه برگزار می‌شود و داوطلبان تا تاریخ ۱۵ آبان ماه باید آثار خود را ارسال کنند.

مهدی کلانترزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره رسانه‌ای، اظهار کرد: برگزاری نخستین جشنواره رسانه‌ای "شهر ما" با موضوعات تخصصی حوزه شهری پل ارتباطی بین متخصصان، مردم و مدیریت شهری را ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: تقویت تعامل بین اصحاب رسانه با مدیریت شهری عامل پیشبرد برنامه‌های شهرداری است، برای تدوین برنامه‌های راهبردی شهر نیازمند شنیدن نظرات همه اقشار مختلف جامعه بوده و باید این ارتباط به‌صورت مستمر بین مردم و مدیران برقرار شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از تمدید نشدن مجدد تاریخ ارسال آثار خبر داد و تأکید کرد: تا زمان ارسال آثار هفت روز باقیمانده و داوطلبان تا تاریخ ۱۵ آبان ماه باید آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده و این مهلت دوباره تمدید نخواهد شد.

وی در خصوص قالب‌های جشنواره، خاطرنشان کرد: جشنواره در قالب هفت موضوع تخصصی، سه موضوع عمومی و سه موضوع ویژه طراحی شده و در مجموع به بیش از ۴۰ موضوع مسئله شهری می‌پردازد.

کلانترزاده تصریح کرد: موضوعات همچون حکمرانی و مدیریت اسلامی در شهر، هویت و کالبد شهر، برنامه محوری در راستای ارتقا کیفیت زندگی، عمران و آبادانی، ترافیک و حمل‌ونقل، محیط زیست شهری و شهر هوشمند موضوعاتی است که در بخش تخصصی به آن پرداخته می‌شود.

وی موضوعات بخش عمومی را مفاهیم ارزشی در مدیریت شهری، جهان شهر و سبک زندگی شهروندان اعلام کرد و ادامه داد: در موضوعات ویژه به مسئله کرونا در شهر، زوایای خاموش مدیریت شهری در افکار عمومی و روز قم توجه شده تا مسائل روز شهر به نگاهی خارج از مجموعه ارزیابی شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم اضافه کرد: تمام خبرنگاران، صاحبان رسانه‌های شهروندی، عکاسان، طراحان پوستر و کاریکاتور، طراحان داده نما، تولیدکنندگان گزارش‌های تصویری، تولیدکنندگان فیلم کوتاه، انیمیشن، پادکست، نویسندگان تحلیل و یادداشت، جامعه دانشگاهی و … می‌توانند در سه بخش تخصصی، عمومی و ویژه شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه این نخستین جشنواره رسانه‌ای با عنوان "شهر ما" است، توضیح داد: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی جشنواره رسانه به نشانی WWW.Qom.ir/mfs آثار را ارسال کنند.

کلانترزاده افزود: همچنین در صورت بروز هر مشکل یا سوال، شرکت کنندگان در ساعات اداری می‌توانند با شماره ۳۶۱۰۴۱۱۱-۰۲۵ و در ساعات غیر اداری با شماره ۰۹۰۳۸۴۳۰۳۱۲ از طریق پیام‌رسان ایتا و واتساپ در ارتباط باشند.

کد خبر 452413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.