کمک ۴۰۰ میلیون تومانی شهرداری اردبیل به نیروی انتظامی

رئیس شورای شهر اردبیل گفت: با تصویب اعضای شورای شهر، شهرداری اردبیل ۴۰۰ میلیون تومان کمک مالی به نیروی انتظامی خواهد کرد تا پلیس راهور با استفاده از آن در اجرای طرح‌های ترافیکی و حل مشکلات بهتر عمل کند.

به گزارش ایمنا، جواد انصاری در جلسه علنی شورای شهر اردبیل با اشاره به بررسی وضعیت اجرای پروژه پل قدس از زوایای مختلف در کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر، اظهار کرد: در کنار تأمین اعتبارات دولتی، با پیگیری استاندار اردبیل و نمایندگان استان در مجلس فرصت خوبی برای جابجایی اعتبارات به نفع این پروژه در بودجه سال ۹۹ اندیشیده خواهد شد.

وی افزود: پل قدس از تحرک خوبی برخوردار بوده و برای اتمام آن در اوایل سال آینده نیاز به ۱۵۳ میلیارد تومان اعتبار است که انتظار می‌رود با جذب صد درصدی اعتبارات دولتی و همچنین منابع مورد نیاز از طریق تسهیلات بانکی و شهرداری شاهد تکمیل و راه‌اندازی این پروژه باشیم.

رئیس شورای شهر اردبیل تصریح کرد: با تصویب اعضای شورای شهر، شهرداری اردبیل ۴۰۰ میلیون تومان کمک مالی به نیروی انتظامی خواهد کرد تا پلیس راهور با این کمک مالی در اجرای طرح‌های ترافیکی و حل مشکلات بهتر عمل کند.

وی ادامه داد: ساماندهی سه ورودی شهر از سمت تبریز، آستارا و خلخال در حال انجام است و امیدواریم هرچه سریع‌تر ساماندهی ورودی شهر از سمت مغان نیز اجرایی و عملیاتی شود.

کد خبر 452407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.