کلاهبرداری میلیاردی مرد طلافروش در اصفهان

دستگیری قاتل جوان افغانستانی در کرمان، کلاهبرداری میلیاردی مرد طلافروش در اصفهان، بازداشت پزشک تقلبی در ایلام، دستگیری قاتل فراری در خوزستان، جان‌ باختن عابر پیاده در زنجان بر اثر برخورد با قطار، تصادف مینی‌بوس با تریلی در تبریز و مرگ مرد شیرازی بر اثر گازگرفتگی را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ۹ نفر از عاملان درگیری و نزاع خونین منجر به قتل یک جوان افغانستانی به چنگ پلیس افتادند.

در پی گزارشی مبنی بر وقوع نزاع مرگبار بین ۱۰ نفر افغانستانی در یکی از خیابان‌های کرمان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت و کارآگاهان با انجام بررسی‌های اولیه دریافتند، ۱۰ نفر از اتباع مهاجر افغانستانی به علت اختلاف خانوادگی قبلی با یکدیگر درگیر شده‌اند که در این درگیری یکی از طرف‌های دعوا با ضربات چاقو زخمی شده و لحظاتی بعد جان سپرده است. این در حالی بود که قبل از حضور عوامل انتظامی نزاع خاتمه یافته بود و عاملان این درگیری هولناک از صحنه جنایت گریخته بودند.

رئیس پلیس آگاهی کرمان گفت: تلاش‌های بی‌وقفه کارآگاهان و پیگیری شواهد موجود، خیلی زود نتیجه داد و سرنخ‌هایی از مخفیگاه متهمان دخیل در این نزاع وحشتناک و قتل به دست آمد.

وی افزود: مأموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی، متهمان را طی چند عملیات غافلگیرانه در نقاط مختلف شهرستان کرمان دستگیر کردند و آنان را به مقام قضائی تحویل دادند.

کلاهبرداری میلیاردی مرد طلافروش در اصفهان

صاحب یک طلافروشی در اصفهان از مشتریانش کلاهبرداری کرد. رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در این زمینه گفت: در پی شکایت ۳۳ نفر از صاحب یک طلافروشی مبنی بر کلاهبرداری و فروش طلا با عیار پایین به مبلغ ۴۰ میلیارد ریال به آن‌ها موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

حسین ترکیان افزود: پس از محرز شدن تخلف متهم، مغازه طلافروشی وی پلمب شد و صاحب آن دستگیر شد و به مراجع قضائی تحویل داده شد.

بازداشت پزشک تقلبی در ایلام

رئیس پلیس امنیت عمومی ایلام از دستگیری پزشک قلابی و کشف کلاهبرداری چند میلیونی از افراد بیمار خبر داد.

علی جمشیدپور اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی با معرفی خود به عنوان پزشک طب اسلامی سنتی اقدام به مداوای بیماران مراجعه کننده و تجویز داروهای گیاهی و حیوانی برای آن‌ها به صورت غیرقانونی می‌کند بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مأموران با انجام تحقیقات میدانی به سرنخ‌هایی در خصوص این پرونده دست یافتند، افزود: متهم به شهروندان و مشتریانش اینگونه دلگرمی می‌داده است که می‌تواند در طول مدت یک تا ۶ ماه همه بیماری‌های صعب‌العلاج و حتی جسمی، حرکتی، روحی و حتی نازایی را از طریق ماساژ درمانی، روانشناسی و تجویز داروی گیاهی بهبود بخشد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: فرد شیاد با اخذ مبالغ میلیونی از تعداد زیادی از شهروندان ایلامی و حتی بیمارانی از سایر استان‌ها مقداری داروی تقلبی تجویز کرده که سبب تشدید بیماری آن‌ها شده است.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از اقدامات مشابه این فرد در سطح استان بلافاصله مأموران با شناسایی محل اختفای متهم و کسب دستور مرجع قضائی وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

جمشیدپور خاطر نشان کرد: در بازرسی از محل فعالیت متهم مقادیر بسیار زیادی داروی تقلبی، سنگ‌ها و دست‌نوشته‌ها و استخوان حیوانات برای رمالی کشف شد و این مکان با دستور مرجع قضائی پلمب شد.

دستگیری قاتل فراری در کمتر از ۴۸ ساعت در خوزستان

فرماندهی انتظامی امیدیه گفت: در پی قتل مردی با سلاح سرد در این شهرستان و متواری شدن قاتل از محل وقوع جرم، دستگیری متهم به صورت ویژه در دستور مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

علیرضا میررضایی افزود: مأموران پلیس طی تحقیقات و بررسی‌ها و کار اطلاعاتی سرانجام مخفیگاه قاتل در یکی از شهرهای خوزستان را شناسایی کرده و پس از دریافت نیابت قضائی در عملیات ضربتی و غافلگیرانه موفق به دستگیری متهم شدند.

وی با اشاره به اینکه علت این قتل اختلاف شخصی عنوان شده است، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

عابر پیاده در زنجان بر اثر برخورد با قطار جان باخت

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت: عابر پیاده در زنجان بر اثر برخورد با قطار مسافربری، جان خود را از دست داد.

آرش خلخالی افزود: در پی کسب خبر از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ زنجان مبنی بر وقوع سانحه برخورد قطار مسافربری تبریز به تهران با عابر پیاده در شهرستان زنجان، مأموران انتظامی کلانتری ۱۳ سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در بررسی‌های مأموران انتظامی مشخص شد مرد ۳۰ ساله‌ای حین عبور از ریل راه آهن با این قطار مسافربری برخورد کرده و مصدوم شده است که پس از انتقال به بیمارستان به علت صدمات و شدت جراحات وارده فوت کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان خاطرنشان کرد: افراد در حریم راه آهن به هشدارهای پلیس راه آهن توجه کرده و نسبت به رعایت فاصله از حریم این مسیر دقت کنند تا شاهد وقوع این گونه حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

تصادف خونین مینی‌بوس با تریلی در تبریز با ۷ مصدوم

سخنگوی اورژانس آذربایجان‌ شرقی از مصدوم شدن هفت نفر در سانحه برخورد یک دستگاه مینی‌بوس با یک دستگاه کشنده تریلی خبر داد.

وحید شادی‌نیا افزود: یک دستگاه کِشنده تریلی با یک دستگاه مینی‌بوس در جاده "سنتو" تبریز برخورد کرد و پس از اعلام گزارش این حادثه بلافاصله کارشناسان اورژانس با آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند و نسبت به کمک رسانی به مصدومان اقدام کردند.

وی اضافه کرد: مصدومان این حادثه با سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان‌های امام رضا (ع)، ارتش و شهید محلاتی تبریز منتقل شدند، جاده سنتو به عنوان کمربند غربی تبریز با بیش از ۴۰ سال قدمت هنوز نیز به رغم وجود جاده کمربندی جدید، توسط خودروهای سنگین مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مرگ مرد شیرازی بر اثر گازگرفتگی

معاون اجتماعی پلیس فارس گفت: مسمومیت با گاز مونوکسید کربن موجب مرگ فردی ۴۴ ساله در شیراز شد.

کاووس محمدی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه گاز گرفتگی منجر به فوت در یک منزل مسکونی در خیابان "ابیوردی" شهرستان شیراز، بلافاصله مأموران به همراه دیگر نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: مأموران با حضور در محل حادثه متوجه شدند فردی ۴۴ ساله در منزل مسکونی در حال استراحت بوده است که بنا بر نظر کارشناسان بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن ناشی از نشتی گاز آبگرمکن فوت کرده است و جسد متوفی برای سیر مراحل قانونی تحویل پزشک قانونی شد.

کد خبر 452155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.