مصاف گلادباخ با رئال/ تقابل جذاب آژاکس با آتلانتا در برگامو

امشب هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا در حالی برگزار می شود که جدال چندان جذابی را شاهد نخواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امشب، سه شنبه ۶ آبان هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا برگزار می‌شود که دیدارهای نه چندان جذابی پیش روی علاقه مندان است.

در گروه A آتلتیکو مادرید در متروپولیتاتو به مصاف سالزبورگ اتریش می‌رود. بایرن مونیخ هم در مسکو رو در روی لوکومتیو صف آرایی خواهد کرد. در این گروه مونیخی‌ها با داشتن ۳ امتیاز صدرنشین هستند. آنها هفته پیش ۴ گل به مادریدی‌ها زدند و در بوندس لیگا هم پرگل پیروز می‌شوند.

در گروه B از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه تیم فوتبال شاختار اوکراین در ورزشگاه خانگی خود مقابل اینتر ایتالیا قرار می‌گیرد. در دیگر دیدار این گروه گلادباخ رقیب سرسختی مثل رئال را در پیش دارد. این دیدار ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه در بورسیا پارک آغاز می‌شود. شاختار با شاهکار هفته قبل و بردن رئال در صدر است. مادریدی‌ها هم که ال کلاسیکو را پیروز شده‌اند روحیه خوبی دارند.

در گروه C پورتو که مهدی طارمی را در اختیار دارد در ورزشگاه خانگی خود، دراگائو به مصاف المپیاکوس یونان می‌رود. این دیدار ساعت ۲۳:۳۰ آغاز می‌شود. شاگردان کونسنسائو در پورتو هفته قبل به سیتی باختند و این هفته دنبال جبران هستند. در دیگر دیدار شاگردان پپ که حال و روز خوشی در انگلیس ندارند باید از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه در فرانسه به مصاف مارسی بروند.

در گروه D این جذاب آتلانتا که با گاسپرینی و نمایش‌های جذاب نام خودش را سر زبان‌ها انداخته است باید در برگامو از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه میزبان آژاکس باشد. این دیدار تقابل دو تیم با برنامه و جذاب است که می‌تواند جالب باشد. در دیگر دیدار لیورپول مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان باید رو در روی میتیلند دانمارک قرار بگیرد. در جدول این گروه آتلانتا و لیورپول ۳ امتیازی هستند.

کد خبر 451980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.