رئیس شورا به مقاوم‌سازی گودهای پرخطر ورود کند

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران با اشاره به آغاز فصل بارش خواستار تعیین تکلیف هر چه سریع‌تر گودهای پرخطر از سوی شهرداران مناطق شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد سالاری در جلسه امروز (سه‌شنبه) شورای اسلامی شهر تهران برای چندمین بار در خصوص گودهای رها شده به شهرداری تذکر داد و اظهار کرد: مدتی پیش جلسه‌ای با ریاست آقای هاشمی و حضور اعضای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری و عمران و حمل و نقل و معاونان مربوطه در خصوص تعیین تکلیف گودهای پرخطر داشتیم و ما نیز با حضور در مناطق مختلف به بررسی میدانی وضعیت گودهای پرخطر موجود پرداختیم.

وی ادامه داد: علی رغم وعده‌های شهرداران مناطق مبنی بر الزام مالکان به مقاوم سازی و تعیین تکلیف این گودها، هنوز در این خصوص اقدامی نشده است، درحالیکه امکان پر کردن به روش‌های استاندارد و بدون هزینه برای برخی از این گودها وجود دارد.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران با بیان اینکه تعیین تکلیف این گودهای رها شده یکی از مطالبات جدی شهروندان است، گفت: از ریاست شورای شهر تقاضا دارم، شخصا به این موضوع ورود پیدا کرده و از شهردار تهران بخواهید با توجه به اینکه در فصل بارش قرار داریم هرچه سریع‌تر نسبت به الزام شهرداران مناطق برای تعیین تکلیف گودها اقدام کنند.

کد خبر 451971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.