برگزاری نخستین مراسم ادای سوگند مدیران حوزه کنسولی و ایرانیان وزارت خارجه 

مراسم ادای سوگند نخستین گروه از کارشناسان، مدیران و مشاوران معاونت کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه با حضور «حسین جابری انصاری» معاون وزیر امور خارجه برگزار شد.

به گزارش ایمنا، در این مراسم تعدادی از مدیران، مشاوران و کارشناسان حوزه کنسولی و ایرانیان بر اساس شیوه‌نامه جذب، اعزام و نظارت معاونت کنسولی، مجلس و ایرانیان که به تأیید وزیر امور خارجه رسیده است، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در پیشگاه قرآن کریم و پرچم جمهوری اسلامی ایران برای خدمت به کشور و مردم سوگند خوردند.

مدیران و کارشناسان کنسولی و ایرانیان این وزارتخانه قسم یاد کردند که در انجام وظایف محوله همواره خداوند را حاضر و ناظر دیده و با عمل به قوانین موضوعه کشور، تمام همت خود را به کار گیرند تا نهایت رضایتمندی را در میان مردم به وجود آورند و درخواست مراجعه‌کنندگان را به صورت عادلانه و در چارچوب قوانین و مقررات و ضوابط پیگیری و اجابت کنند.

مدیران و کارشناسان کنسولی و ایرانیان همچنین در سوگند خود نسبت به محور قرار دادن کرامت انسانی و تکریم مراجعین، حذف تشریفات زائد اداری و بهره‌گیری از شیوه‌های روزآمد اداری متعهد شدند.

مراسم ادای سوگند، گامی نو در چارچوب تحولات اخیر وزارت امور خارجه و معاونت کنسولی، مجلس و ایرانیان این وزارت است که با محوریت ارتقای کیفیت منابع انسانی و تسهیل ارائه خدمات به مردم، اجرا شده است.

کمتر از دو ماه قبل نیز پروژه جدید میز خدمت کنسولی وزارت امور خارجه با حضور «محمد جواد ظریف» افتتاح شد که گامی نو در فرایند ارائه خدمات آسان و سریع کنسولی به هموطنان عزیز است.

منبع: ایرنا

کد خبر 451861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.