چالش ایرج طهماست و  هوشنگ مرادی کرمانی تمدید شد

دو چالش «من: نقش اول» و «به نظر من» با مشارکت کودکان و نوجوانان که همزمان با برگزاری سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان کلید خورده بود تا ۱۶ آبان تمدید شد.

به گزارش ایمنا، در سی و سومین دوره جشنواره، با توجه به برگزاری مجازی جشنواره، دو چالش مجازی هم ترتیب داده شد، چالش با مشارکت کودکان و نوجوانان آغاز شد و طی آن مقرر شد تا کودکان و نوجوانان در گروه سنی داوران جشنواره (۵ تا ۱۵ سال) و نیز سنین پایین‌تر و بالاتر از این رده سنی (تا ۱۷ سال) در چالش‌های جشنواره حضور داشته باشند. این دو چالش با توجه به استقبال صورت گرفته از سوی کودکان و نوجوانان، تا جمعه ۱۶ آبان تمدید شده است.

در همین رابطه علیرضا تابش، دبیر سی و سومین جشنواره فیلم کودک گفت: دو چالش #من_نقش_اول و #به_نظر_من که با همراهی دو تن از مفاخر بزرگ ایران، هوشنگ مرادی کرمانی و ایرج طهماسب آغاز شده است، به دلیل استقبال قابل توجه مخاطبان، ادامه خواهد داشت تا بتوانیم امتداد شعار هر خانه یک سینما را در روزهای آینده نیز شاهد باشیم.

تاکنون بیش از ۳۰۰ فیلم تا امروز برای این چالش‌ها فرستاده شده که در صفحه اینستاگرام چالش و همچنین صفحه آپارات جشنواره در حال بارگذاری است. همچنین بیش از ۳۰ هزار نفر درباره فیلم‌هایی که در صفحه بارگذاری شده، نظر داده‌اند و در انتخاب فیلم‌های رسیده کمک کرده‌اند.

بیشتر مشارکت کنندگان در این چالش به ترتیب از شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، کرج و مشهد بودند و همچنین از ایرانیان خارج از کشور در آمریکا، کانادا، آلمان و انگلیس در این چالش به عنوان شرکت کننده یا نظر دهنده درباره شرکت‌کنندگان حضور داشته‌اند. در این چالش‌ها هم نظرات و رأی مردم مهم است و هم داوران که جزئیات آن اعلام خواهد شد.

این چالش‌ها در امتداد بهره گیری از فرصت برگزاری برخط جشنواره و برداشتن یک قدم بزرگ به سمت عدالت در بهره‌مندی از فرصت‌ها برای دیده شدن، اظهار نظر کردن و مشارکت داشتن در پیشبرد سینمای کودک و نوجوان طراحی شده و هدایت آنها برمبنای شناخت دقیق (بر مبنای بیگ دیتا)، ایجاد حس همراهی و مشارکت میان تمام کودکان سرزمین‌مان فارغ از تفاوت‌ها و فاصله‌های جغرافیایی با هدف امتداد شعار "هر خانه یک سینما و هرکودک یک داور" را به دنبال خواهد داشت.

گفتنی است علاقه‌مندان برای شرکت در این دوچالش آثار خود را می‌توانند از طریق آی دی @icffchallenge، شماره ۰۹۱۲۵۰۱۳۷۶۲ در واتسپ، پیام‌رسان سروش و یا ارسال پیام به صفحات این چالش در شبکه‌های اجتماعی بفرستند.

کد خبر 451741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.