نظارت بر نماز خانه‌های بین راهی مجتمع های رفاهی خدماتی بیشتر شود

دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان نطنز گفت: باید بر فعالیت نماز خانه‌های بین راهی مجتمع‌های خدماتی - رفاهی نظارت بیشتری صورت بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام موسوی زاده از وضعیت نماز خانه‌های بین راهی مجتمع‌های خدماتی رفاهی شهرستان نطنز و ارزیابی آنها به همراه نمایندگان دستگاه‌های مربوطه بازدید کرد.

وی در این بازدید با بیان اینکه حفظ پاکیزگی جزئی از دین مبین اسلام است، گفت: باید نظافت و بهداشت محیط در این مجتمع‌ها رعایت شود و نظارت مستمری بر این موضوع انجام بگیرد.

دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان نطنز با اشاره به اهمیت و نقش بسیار زیاد مجتمع‌های خدماتی، رفاهی در جذب عموم مردم و مسافران تصریح کرد: این مراکز باید از هر لحاظ مجهز و پاکیزه باشند تا مسافرانی که به منظور استراحت و یا انجام فرایض دینی خود به آنها مراجعه می‌کنند، بتوانند بهره لازم را ببرند و دچار مشکل نشوند.

موسوی زاده یادآور شد: علاوه بر خدمات رفاهی و مادی باید زمینه ارائه خدمات رفاهی معنوی نیز مورد توجه قرار بگیرد. انتظار می‌رود وضعیت نمازخانه‌ها بهبود یابد.

وی با تأکید بر اینکه اقامه نماز موجب می‌شود مسافران برای مدتی توقف و استراحت داشته باشند، ادامه داد: نباید از نقش نمازخانه‌های بین‌راهی در کاهش تصادفات جاده‌ای غافل شد.

دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان نطنز در پایان به ضرورت رسیدگی به نمازخانه‌های تفرجگاه‌ها و مراکز گردشگری تاکید کرد.

کد خبر 451649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.