تشکیل ستاد ویژه کرونا در شاهرود/ آسفالت ۲۴ ساعته معابر ساری

در این بسته خبری از ریزش آوار و محبوس شدن مردی۶۰ ساله در فردیس تا روند آزادسازی معابر پاکدشت و عملیات آسفالت بلوار رهبر شهرکرد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

مجتمع‌های مسکونی قزوین نیازمند نظارت دقیق و مستمر هستند

مصطفی صالحی، مدیرکل دفتر شهری و امور شوراهای استانداری قزوین با بیان اینکه مجتمع‌های مسکونی برای ایمنی نیازمند نظارت‌های دقیق و مستمر هستند، گفت: ایمن سازی ساختمان‌ها و تأمین امنیت شهروندان در برابر حوادث علاوه بر شهرداری‌ها و دستگاه‌های ذیربط، برعهده سازندگان و بهره برداران ساختمان‌ها نیز است.

عملیات آسفالت بلوار رهبر شهرکرد

مجید احمدی، مدیر فنی و نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرداری شهرکرد با تاکید بر اینکه تأمین امنیت شهروندان هنگام عبور و مرور و ساماندهی وضعیت معابر یکی از مهم‌ترین وظایف شهرداری‌ها محسوب می‌شود، گفت: در این راستا عملیات آسفالت بلوار رهبر با هدف افزایش رفاه شهروندان و مناسب‌سازی محیط شهری اجرایی شده است.

آزادسازی معابر پاکدشت

محسن تاجیک، شهردار پاکدشت با بیان اینکه آزادسازی املاک واقع در طرح تعریض در دستور کار شهرداری قرار دارد، گفت: عملیات آزادسازی ملک واقع در طرح تعریض در شهرک یبر خیابان امام خمینی (ره) با مساحت ۲۲۳ متر مربع عرصه و ۶۰ متر مربع اعیان با حضور رضایی ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر و تاجیک شهردار پاکدشت به منظور رفع گره‌های ترافیکی و رفاه حال شهروندان آزادسازی شد.

تشکیل ستاد ویژه کرونا در شاهرود

علیرضا حاجی محمد علی، شهردار شاهرود با اشاره به اینکه، تشکیل ستاد ویژه در مدیریت شهری شاهرود از فردا، اقدامات جدی تری را برای نظارت در فضاهای عمومی شهر انجام خواهیم داد، گفت: به طور جدی از شهروندان می‌خواهیم با رعایت بهداشت فردی و توجه به نکات اعلام شده از سوی دستگاه‌های متولی در وزارت بهداشت، مدیریت شهری را در این مبارزه یاری کنند.

ارتقای امنیت اجتماعی با تقویت همکاری‌ها میان شهرداری و نیروی انتظامی

محمودرضا شیرازی، شهردار آبادان به همراه جمعی از مدیران شهرداری با حضور در مرکز فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان با سرهنگ محسن تقی زاده فرمانده ناجا در آبادان دیدار و بر تقویت همکاری‌ها میان شهرداری و نیروی انتظامی با هدف ارتقای امنیت اجتماعی تاکید کردند.

آسفالت کوچه‌ها و معابر ساری طی ۲۴ ساعت

در ۲۴ ساعت گذشته، یک‌هزار مترمربع از کوچه‌ها و معابر سطح شهر ساری آسفالت شد.

ریزش آوار و محبوس شدن مردی ۶۰ ساله در فردیس

حسین عاشوری، سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس از ریزش آوار و محبوس شدن مردی ۶۰ ساله زیر آن در این شهر خبر داد و گفت: با اقدام به موقع نیروهای آتش نشان، فرد بیرون کشیده شد و اکنون سالم است.

سرانه فضای سبز فولادشهر ۴ برابر استاندارد ملی است

بابک محمدی، شهردار فولادشهر گفت: امروز به ازای هر شهروند بیش از ۶۰ مترمربع فضای سبز در این شهر وجود دارد که بر اساس آمار بیش از چهار برابر میانگین سرانه فضای سبز کشور است.

راهکارها برای افزایش درآمدهای پایدار شهرداری‌ها

راهکارها برای افزایش درآمدهای پایدار شهرداری‌ها در فراکسیون شوراها، مدیریت شهری و روستایی مجلس بررسی می‌شود.

ابتلای ۵۴ نفر از رانندگان وسایل حمل و نقل عمومی قوچان به کرونا

مجید وطن دوست، مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری قوچان گفت: ۵۰ راننده تاکسی و چهار راننده اتوبوس در قوچان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

کد خبر 451573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.