واکنش سفیر ایران به توئیت‌های رئیس جمهوری آذربایجان

سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو ​ در واکنش به پیام های الهام علی اف رئیس جمهوری آذربایجان، درخصوص آزادسازی مناطق مرزی این کشور با ایران، توئیت کرد: مرزهای دو کشور همسایه برای همیشه "مرزهای دوستی ، صلح و امنیت" خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید عباس موسوی روز جمعه در حساب توئیتری خود خطاب به رئیس جمهوری آذربایجان نوشت: جناب آقای رئیس جمهور، حدود ۷۶۰ کیلومتر مرز مشترک جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان برای همیشه مرز دوستی، صلح و امنیت برای مردمان دو کشور همسایه بدون حضور و دخالت بیگانگان و بدخواهان خواهد ماند. ایرانیان از شادی برادران و خواهران مسلمان آذربایجانی خود خوشحالند.

گفتنی است، "الهام علی اف" رئیس جمهوری آذربایجان پنجشنبه شب گذشته طی پیام توئیتری خود با اعلام آزادسازی ۲۱ روستا از اشغال نیروهای ارمنی از جمله مناطق مسکونی در مرز با جمهوری اسلامی ایران در امتداد رود ارس در قره باغ نوشت: با آزادی قصبه آقبند " شهرستان "زنگیلان " کنترل کامل بر مرز مشترک جمهوری آذربایجان و ایران تأمین شد و در این ارتباط به مردم جمهوری آذربایجان و ایران تبریک می‌گویم.

دور تازه جنگ بر سر قره باغ از ششم مهرماه امسال آغاز شد و نیروهای جمهوری آذربایجان طی این مدت موفق شده اند بخش‌هایی از اراضی اشغالی خود را که در سال‌های آغازین دهه ۹۰ قرن میلادی گذشته به اشغال نیروهای ارمنستان درآمده بود، آزاد کنند.

کد خبر 451379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.