امحاء ۱۸ تن انواع مواد مخدر در اصفهان/انهدام ۶۷ باند قاچاقچی

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از امحاء ۱۸ تن انواع مواد افیونی غیر قابل استحصال دارویی خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۳۴ تن مواد افیونی در استان اصفهان کشف شده است.

به گزارش ایمنا، به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا هاشمی‌فر در حاشیه امحاء ۱۸ تن انواع مواد افیونی، اظهار کرد: در این مراسم که همزمان با پنجمین روز هفته ناجا انجام شد ۱۸ هزار کیلو انواع مواد افیونی غیر قابل استحصال دارویی امحاء و در آتش سوخت.

وی افزود: مأموران انتظامی استان اصفهان طی ۷ ماهه ابتدای امسال موفق شدند ۳۴ تن انواع مواد افیونی را که قاچاقچیان قصد داشتند از محورهای مواصلاتی این استان عبور دهند کشف کنند.

سرهنگ هاشمی‌فر ادامه داد: با تلاش مأموران خدوم پلیس مبارزه با مواد مخدر و دیگر مأموران انتظامی ۶۷ باند مخوف و پیچیده قاچاقچی افیونی شناسایی و منهدم شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به توقیف ۸۰۰ خودروی سبک و سنگین طی هفت ماهه اول سال جاری که قاچاقچیان با آنها مواد افیونی جابجا می‌کردند، بیان کرد: کارکنان نیروی انتظامی در راه مبارزه با سوداگران مرگ تا پای جان ایستاده‌اند و پلیس اصفهان طی چند ساله اخیر در این مسیر سه شهید تقدیم کرده است.

جانشین انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: هر چند مواد مخدر یک بلای خانمان سوز است و گریبانگیر جوانان زیادی می‌شود اما خانواده‌ها بدانند با یاری خدای متعال، حمایت خانواده از معتادان به مواد و اراده قوی خودشان می‌توانند فرزندان خود را که گرفتار این دام شده‌اند نجات دهند و به زندگی عادی برگردانند.

سرهنگ محمدرضا هاشمی‌فر تاکید کرد: استان اصفهان کریدور ارتباطی شمال به جنوب کشور و شرق به غرب کشور است و بسیاری از سوداگران مرگ و دیگر قاچاقچیان از محورهای مواصلاتی این استان عبور می‌کنند که لازم است این افراد بدانند پلیس اصفهان قاطع و مصمم ایستاده و هرگز اجازه جولان به اینگونه افراد نخواهد داد.

کد خبر 451296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.