بهره‌برداری از ۲۰۰ طرح اوقاف در استان اصفهان

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: همزمان با دهه وقف بیش از ۲۰۰ طرح در استان اصفهان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام محمدحسین بلک در گردهمایی روحانیون و ائمه جمعه شهرستان شاهین شهر و میمه اظهار کرد: امسال شیوع ویروس کرونا سبب کاهش چشم‌گیر زائران بقاع متبرکه شد، اما با برنامه‌ریزی انجام شده و رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی، بقاع را آماده حضور زائران کردیم.

وی از فعالیت‌های تبلیغی روحانیون و ائمه جمعه در دو ماه محرم و صفر با وجود خطر ابتلاء به کرونا قدردانی کرد و گفت: امیدواریم با رفع موانع فعلی به ویژه بیماری کرونا بتوانیم جلوه‌های ویژه و مناسب‌تری از تبلیغ دین مبین اسلام را داشته باشیم.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان افزود: روحانیون و طلاب باید پیام‌های مقام معظم رهبری در مواقع مختلف را به خوبی و با روشنگری صحیح به مردم برسانند.

وی تصریح کرد: امروز همه باید گوش به فرمان ولی فقیه باشیم، زیرا ایشان امام و ما ماموم هستیم و وقتی ایشان می‌فرمایند از ایستادن نهراسیم و صبر کنیم و راه سازش را به هیچ وجه در مصلحت فرد و نظام و انقلاب نمی‌دانیم همه باید اطاعت و این را برای مردم نشر و توضیح دهیم.

بلک صبر و شکیبایی را سرلوحه کار روحانیون دانست و ادامه داد: روحانیون و طلاب باید در کار شکیبا و با بردباری رسالت خود را انجام و دنبال کنند.

وی افزود: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید: کسانی که در این دنیا رسالت و پیام رسانی خدا را بر دوش می‌گیرند باید خوف و تردید را از دل خود دور کنند و چنانچه این اتفاق نیفتد رسالت بزرگی که بر دوش دارند را به سرمنزل مقصود نمی‌رسانند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اظهار کرد: در بحران کرونا اوقاف برای اداره امور دچار مشکلات مالی شده است، بنابراین به دنبال تعریف طرح‌های پایدار برای تأمین برخی از نیازهای مالی سازمان هستیم.

کد خبر 451278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.