بهزیستی خوان نعمت پروردگار است

مدیرکل سابق بهزیستی استان گفت: خداوند را شاکرم که توفیق خدمت در این سازمان را نصیب من کرد، در اصفهان کار کردن یک غیر اصفهانی از طرف اصفهانی‌ها مردانگی می‌خواهد و از دکتر نصر به خاطر پذیرفتن مسئولیت مدیرکلی بهزیستی استان سپاسگزارم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرضیه فرشاد پیش از ظهر امروز (۵ شنبه) در آئین تودیع و معارفه پست مدیرکلی بهزیستی استان اصفهان، اظهار کرد: امیدوارم امانتی که در ابتدای فعالیتم دریافت کردم را به سلامت به مدیر جدید تحویل دهم چرا که در این مدت تلاش کردم آنچه وظیفه و مسئولیت بر گردنم بوده به درستی انجام دهم.

وی در تشریح فعالیت خود در سازمان بهزیستی، تصریح کرد: پس از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در سال ۷۲ در مناطق دور چهارمحال و بختیاری تلاش کردم که نتیجه این تلاش‌ها برای من تاب‌آوری و خاطرات خوب است.

مدیرکل سابق بهزیستی استان اصفهان اظهار کرد: ۴ سال توفیق مدیرکلی بهزیستی استان فارس را داشتم و بعدها در بهزیستی اصفهان با پست‌های معاون پیشگیری و معاون اجتماعی فعالیت کردم و پس از آن در شرایط ناباورانه‌ای مسئولیت مدیرکلی بهزیستی استان را قبول کردم که همه همکاران حمایت‌های خوبی داشتند.

وی با ابراز قدردانی از تلاش نیروهای بهزیستی استان اصفهان گفت: اگر قصوری بوده حلالیت می‌طلبم و امیدوارم همه همکاران زمینه زندگی پر خیر و برکت را برای جامعه هدف این سازمان فراهم کنند.

فرشاد تصریح کرد: از والدین خوبم سپاسگزارم همچنین از همسرم چرا که آنچه دارم از همت مردانه اوست همچنین از تمام مسئولان استانی، اعضای محترم شورای شهر اصفهان و همه دستگاه‌های استان صمیمانه سپاسگزارم.

وی بهزیستی را خوان نعمت پروردگار دانست و افزود: خداوند را شاکرم که توفیق خدمت در این سازمان را نصیب من کرد، ما ناجی مددجویان نیستیم اما مأمور به انجام وظیفه‌ایم و این خدمت فرصتی برای ماست.

فرشاد با آرزوی موفقیت برای سرپرست جدید بهزیستی استان اصفهان، گفت: در اصفهان کار کردن یک غیر اصفهانی از طرف اصفهانی‌ها مردانگی می‌خواهد و از دکتر نصر به خاطر پذیرفتن مسئولیت مدیرکلی بهزیستی استان سپاسگزارم.

کد خبر 451268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.