رییس هیئت تنیس روی میز اصفهان انتخاب شد

"مهدی تکابی" برای سومین بار به عنوان رییس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان انتخاب شد.

به گزارش ایمنا، مجمع انتخاباتی هیئت تنیس روی میز استان اصفهان روز چهارشنبه با حضور رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور، معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان، برخی ورزشکاران و رؤسای هیئت های شهرستان‌های اصفهان برگزار شد.

در این مجمع سه نفر برای رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان کاندیدا شدند که سید احمد حجازی به دلیل حضور نیافتن و منصوره رضایی انصراف دادند و مهدی تنگ تکابی با ۱۸ رأی قاطع و بدون رقیب برای چهار سال دیگر به عنوان رئیس هیئت تنیس روی میز استان معرفی شد.

عباس مرادیان، معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در مجمع انتخاباتی هیئت تنیس روی میز استان اصفهان بر بی طرفی این اداره کل در انتخاب و برگزاری مجامع هیئت‌ها تاکید کرد و گفت: فدراسیون تنیس با سیاست‌ها و مدیریت شایسته توانست خود را در بین فدراسیون‌های کشور نشان دهد و در مجامع ملی و بین‌المللی بدرخشد و رقابت کند.

وی با بیان اینکه دست به دست هم دهیم و شرایط خوبی را برای تنیس استان فراهم کنیم، افزود: ورزش به عنوان یک پدیده اجتماعی در اولویت است و تنیس روی میز به عنوان رشته‌ای جذاب، پویا و پرتحرک همیشه مورد استقبال مردم است.

وی با بیان اینکه کمبودها و کاستی‌هایی در این راستا وجود دارد که باید با تلاش همه دست اندرکاران رفع شود و در راستای بهبود و پیشرفت این رشته قدم برداشت.

کد خبر 451137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مرتضی عابدی IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    0 0
    بسیار عالی انتخاب شایسته و به جایی انجام شده . تجربه نشان میدهد که سنوات گذشته عملکرد آقای تکابی بسیار عالی بوده و ایشان مناسب ترین شخص برای تصدی این سمت بوده اند ضمن تبریک برای نامبرده آرزوی سلامتی و موفقیت می کنم