طاهری: هدفم خدمت به جامعه فوتبال است

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان گفت: حکم ریاست من روز گذشته به صورت رسمی به دستم رسید و فعالیتم را با هدف خدمت به جامعه فوتبال آغاز کردم.

علی طاهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با برنامه باشگاه گیتی‌پسند برای تجلیل از مقام شهدا ، اظهار کرد: از باشگاه گیتی پسند تشکر می‌کنم که در هفته تربیت بدنی و ورزش، برنامه‌ای برای میثاق با شهدا ترتیب دادند. ما هرچه داریم از برکت این شهداست؛ زیرا با از خودگذشتگی نشان دادند، امنیت و آرامش را برای ما فراهم کردند که لازم است به یادشان باشیم.

وی افزود: به نمایندگی از جامعه فوتبال در این برنامه حضور یافتم و امیدوارم با الگو قرار دادن راه شهیدان بتوانیم در انجام مسئولیت خود موفق باشیم.

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان با بیان اینکه روز بعد از مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال عملاً کار خود را شروع کردم، تصریح کرد: حکم ریاست من روز گذشته به صورت رسمی به دستم رسید و با هدف خدمت به جامعه فوتبال فعالیتم را آغاز کردم.

طاهری اضافه کرد: باید به وضع فوتسال و فوتبال آقایان و بانوان توجه کرد. برای تأمین زیرساخت‌ها نگاه ویژه به شهرستان‌ها داریم و از باشگاه سپاهان، ذوب آهن، گیتی پسند، فرش حداد و دیگر باشگاه‌ها هم حمایت خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: به پیشکسوتان عرصه ورزش توجه زیادی داریم؛ زیرا در این حوزه زحمت بسیاری کشیدند. امیدوارم با حمایت همه این افراد و دید مثبتی که مدیر کل ورزش و جوانان دارد، بتوانیم قدم‌های خوبی برای فوتبال برداریم.

کد خبر 451063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.