پرداخت کمک هزینه معیشتی به صد هزار خانوار مددجوی بهزیستی

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: با کمک بنیاد مستضعفان ۳۰۰ میلیارد ریال برای پرداخت کمک هزینه معیشتی هزار خانوار مددجوی بهزیستی در کشور در نظر گرفته شده که به آنها پرداخت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وحید قبادی دانا، روز چهارشنبه در مراسم اهدای اقلام ضروری به مددجویان بهزیستی در استان سیستان و بلوچستان به صورت ویدئو کنفرانس، اظهار کرد: این کمک هزینه معیشتی به مستمری بگیران و پشت نوبتی‌ها بر اساس اولویت و جدول توزیع استانی و سامانه در نظر گرفته شده، اختصاص پیدا خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: کمک هزینه معیشتی پرداختی برای هر خانوار مددجوی بهزیستی ۳۰۰ هزار تومان است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: این کمک‌ها در آستانه اعیاد ماه ربیع در نظر گرفته شده و ریاست سازمان کمیته امداد نقش مؤثری در همکاری با بنیاد مستضعفان در اختصاص این مبالغ داشته است.

قبادی دانا در ادامه از اهدای اقلام معیشتی و کمک به ساخت مسکن برای یک هزار خانوار تحت پوشش بهزیستی در شهرهای چابهار و قصر بند در استان سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: ارزش ریالی این هدایا ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است.

وی اضافه کرد: همچنین کمک هزینه ساخت ۱۴۰ واحد مسکونی به مددجویان جنوب استان سیستان و بلوچستان پرداخت شد و تجهیزات توانبخشی مانند ویلچر و ویلچر برقی و اقلام منزل مانند یخچال و چرخ خیاطی نیز در اختیار مددجویان قرار گرفت که برای تأمین این اقلام بنیاد مستضعفان ۱۵۰ میلیارد ریال اختصاص داد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور، اظهار کرد: بنیاد مستضعفان در شرایط کرونا تاکنون ۱۷۵ میلیارد تومان به شیوه‌های مختلف مانند کمک هزینه لوازم بهداشتی مددجویان، کمک هزینه لوازم بهداشتی کودکان کار و خیابان و کمک هزینه معیشتی کارکنان مراکز سالمندان و معلولان به مددجویان بهزیستی کمک کرده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 451058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اسماعیلی US ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    0 0
    سلام .وضعیت زندگی مددجویان بهزیستی خیلی خرابه ‌مددجویان بهزیستی ماهی ۱۲۵ هزار تومن مستمری دارند
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
    0 0
    سلام .چرا پس کمک معیشتی ۳۰۰ هزار تومنی را هنوز واریز نکردید ب حساب مددجویان بهزیستی تبریز!؟ چرا به حرفهاتون عمل نمیکنید مسولین بهزیستی !
  • جعفری IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
    0 0
    سلام جناب اقای قبادی شما در ۳۰ مهرماه ۹۹صحبت از واریز۳۰۰ هزار تومن کمک معیشتی به حساب مددجویان بهزیستی کردید امروز ۱۵ابان۹۹ هست هنوز این ۳۰۰ هزار تومن کمک معیشتی به حساب مددجویان بهزیستی واریز نشده ...بهتر بود قبل‌از اینکه رسانه ای کنید عمل میکردید
  • محمدعلی سلامت زیرابی IR ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    0 0
    سلام ،بنده عضو بهزیستی با درجه اعصاب و روان شدید هستم و بیکار یعنی توانایی کار ندارم ،مستاجر م،.خونه نشین امامان مطهر ما خیلی رنج کشیدن ولی شرمنده اهل و عیال نشدن چرا این کمک معیشت سیصدهزار ی را به بنده ندادن تا باری نه چندان از دوش ما برداشته شود
  • مجیدورمزیار IR ۰۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    0 0
    پس برای من که داری چهارتابچه کوچیک نه درامدنه شغلی ندارم ازپاهم که فلج هستم چرا ندادن الان چندسال تحت بهزستی هستم ازاین کمک میعشتی ندادن بهم همین مستمری هست به کجا بگم پس
    • IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
      0 0
      چرا کمک ۳۰۰هزاری به معلولان کرمانشاه ندادن