مهلت ثبت‌نام اینترنت رایگان اساتید تمدید شد

معاون وزیر ارتباطات از موافقت وزیر برای تمدید مهلت ثبت‌نام اینترنت رایگان اساتید دانشگاه خبر داد.​

به گزارش ایمنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ستار هاشمی در حساب کاربری خود در توئیتر از تمدید مهلت ثبت‌نام اساتید دانشگاه برای دریافت اینترنت رایگان با موافقت محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد.

هاشمی در این توئیت اظهار کرد: پیرو درخواست جامعه دانشگاهی، پیگیری همکاران ما در معاونت فناوری و نوآوری و موافقت وزیر ارتباطات امکان ثبت‌نام اساتید دانشگاه سراسر کشور برای دریافت اینترنت رایگان تمدید شد. اساتید دانشگاه برای دریافت این هدیه می‌توانند به سامانه ICTGifts.ir مراجعه کرده و پس از ثبت‌نام خود در زمان مقرر از دریافت بسته اینترنت رایگان برای آموزش مجازی بهره‌مند شوند.

پیش‌ازاین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به‌منظور حمایت از فرآیند آموزش در کشور، ترافیک سامانه‌های آموزش مجازی مراکز علمی، دانشگاهی و حوزه‌های علمیه برای دانشجویان را رایگان اعلام کرد.

بر همین اساس فهرست سامانه‌های آموزشی اعلام شده برای اعمال تعرفه رایگان، در آدرس https://ict.gov.ir/fa/unitraffic، منتشر شد و برای مراکز آموزشی که مشخصات آن‌ها در سامانه مذکور درج نشده، امکان ثبت‌نام و درج اطلاعات توسط مدیر فناوری آن مرکز، در آدرس مذکور میسر شده است.

کد خبر 451005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.